Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 5 marca 2015

Mamy 60.000 wyświetleń !!!!!

Nie wiem dlaczego, ale ostatnio ekipa bloga się dość mocno obija i nie pisze postów na blogu. Ja przez te kilka dni nie mogłam ponieważ byłam naprawdę poważnie chora i z tak wysoką temperaturą nie mogłam nic napisać. Jednak mimo to przekroczyliśmy już 60.000 wyświetleń i za to chciałabym bardzo podziękować wiernym czytelnikom w moim jak i w imieniu całej ekipy bloga. Spróbuje się skontaktować z innymi by na bloga powrócili ja zaległości sama nadrobić nie dam rady.

Jeszcze raz dziękuję za wasze odwiedziny >.<

5 komentarzy:

  1. Gratulacje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Szczerze to dzięki wam czytelnikom >.<

      Usuń
  3. a ja na swoim g+ mam prawie o 100 000 tys. więcej :) też pisze o eah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na swoim mam obecnie 243 221, a nic tam nie piszę ;) Więc nie jest to nic szczególnego :)

      Usuń