Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z sierpień, 2014
... * Szybkie newsy * ...

Cerberek Spectry

Niestety, ale ten post nie jest poświęcony jakiejś nowince, bo nie mogę nic znaleźć przeszukałam wszystkie źródła i na razie pusto więc postanowiłam poinformować o nowym moim blogu tym razem o Monster High dla ciekawych czytelników chciałabym dać LINK nie będę się na tym blogu tak rozpisywać PS. ten blog nie jst nowy dostałam go od koleżanki.

Nowe formy !

Odwiedziłam przed chwilą Taobao i zostały opublikowane tam kolejne nowe formy nie tylko butów, ale i również tajemniczej torebki (na szczęście wiem dla kogo), ale na sam początek zacznę od butów.  Kilka postów temu widzieliście buciki dla Kitty widzieliście więc postanowiłam je pominąć.

Prosta forma niestety,ale nie wiem do kogo takie buciki mogą należeć, ale mam podejrzenie, że do amory. (to tylko podejrzenie) No i została jeszcze torebka dla.... Duchess Swan !  Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego jestem pewna, że to torebka dla Duchess, bo na samym środeczku widać (na razie prowizjorycznego) łabędzia i te falbanki...są prześliczne mam nadzieję, że na oryginale również będą tak śliczne jak tutaj.
Co myślicie o nowych formach ?

Thronecoming w wersji rysunkowej

Widzieliśmy ostatnio arty Thronecoming prawie w całości na fotografii węgierskiego katalogu. W tym poście chciałabym pokazać wam te same arty w całości tym razem w wersji rysunkowej. Może to nie jest jakaś wielka nowinka, ale i tak postanowiłam je pokazać. Te arty również pochodzą prawdopodobnie od tej samej gazety, ale jest też opcja, że z zupełnie innego.





Wiem, że wstawiłam te zdjęcia w odrobinę dziwny sposób (bynajmniej tak mi się wydaje), ale nie chciałam umieszczać jedno pod drugim. W oryginalnych artach zostały wyróżnione falbanki, a tutaj raczej nie. Jednak kiedy się chwilkę zastanowię to wolę właśnie oryginalne, a nie wersje rysunkową. No i nie zapominajmy, że nie długo pojawi się odcinek o serii Thronecoming >.<
Co myślicie o wersji rysunkowej Thronecoming ?

Karta Duchess Swan !!!

Nareszcie...długo oczekiwany dzień jest dziś ! Tak długo czekaliśmy na ten moment i jest.....ORYGINALNA KARTA DUCHESS ! Ta karta oczywiście nie jest polska tylko hiszpańska. Dodatkowo dla porównania chciałabym wstawić zdjęcie pewnego fana z porównaniem artu i Duchess w odcinku. Ciekawa jest co będzie dalej...lalka ? Już wiemy, że nie długo następny odcinek "Jezioro księżniczki Swam" i ostatnio była polska premiera "Dnia zakochanych serc" Normalnie zaraz oszaleje !!!
Co mi się najbardziej w arcie podoba ? Jej wyraz twarzy od wzorówuje wspaniale jej sposób bycie i charakter (na karcie Lizzie nie było tego wyrazu) Fryzura jest  po prostu wspaniała sama chciałabym taką mieć, ale na filmie wydaje mi się, że wygląda tak bardziej prawdziwie (nie wiem chyba, że to tak miało wyglądać) Biżuteria: na arcie została ładnie wyróżniona, natomiast w odcinku to tylko drugi plan dla ozdoby. Chciałabym pokazać jeszcze wcześniej zapowiedziane zdjęcie fanowskie z porównaniem...

No cóż …

Mamy 30.000 wyświetleń !!!

Wczoraj wieczorem licznik odwiedzin przekroczył 30.000 wyświetleń ! Chciałabym bardzo podziękować czytelnikom za odwiedzanie i oczywiście czytanie bloga. Mam również podziękowania dla Jill, za pisanie i za to, że wytrzymuję ze mną xD Jeszcze raz bardzo wszystkich dziękuję JESTEŚCIE PO PROSTU WSPANIALI !!!!

Nowa książka EAH dla młodszych fanów !

Dałam taki temat posta, ponieważ tą książkę, która chciałabym dzisiaj wam pokazać jest raczej przeznaczona dla młodszych fanów tak dla dzieci do 8 roku życia. Krótko opisując co się w niej znajduje się to na sam początek warto wspomnieć, że jest to książka ucząca z kolorowankami i jakimiś Quizami i różnymi tego typu zabaw. Jedyne co mam wam do pokazania to okładka, a oto i ona...


Zastanawiam się czy określenie "ksiązka" nie było zbyt dużym określeniem. Powinnam raczej powiedzieć, że to pewnego rodzaju gazetka. Okładka bardzo mi się podoba, a zwłaszcza ładne czerwone tło (tylko odrobinkę za ciemne) i ładna czcionka napisu "Royals and Rebels"
Co myślicie o specjalnej uczącej gazetce ?

Buty dla Kitty !

Od kilku dni po internecie krąży zdjęcie prototypów pierwszego akcesoria dla Kitty - buty. Jestem pewna, że są one właśnie dla niej ponieważ to zdjęcie jest z porównaniem. Wiem, że lalka miała pojawić się na Comic Con, ale rozczarowałam się bo żadna z zapowiadanych lalek nie została opublikowana. Może przejdę do zdjęcia bucików...


Są całe białe, ale kontury na prototypie zachowane. Krótkie futerko u góry, odkryte palce i podłużne ozdobne dziury w kształcie pazurów. Jak mówiłam jestem na 100% pewna, że to buciki dla Kitty. Pozostaje tylko pytanie kiedy zostanie opublikowane pierwsze zdjęcie gotowej lalki ? 
Co myślicie o bucikach dla Kitty ?

Back to Shool - 2 !

Kilka postów temu pisałam wam o nowych przyborach szkolnych, które pojawiły się już na polskich półkach. Pisałam, że byłam w Tesco (przyznaję się, że wzięłam sobie z tego kilka rzecz) i chciałabym teraz pokazać wam (zdjęcia promocyjne co prawda) przyborów, które widziałam. Na sam początek może zacznę od zeszytów szkolnych.



Najbardziej podoba mi się ten trzeci, ale dla malutkiej ciekawostki powiem, że ja sobie do szkoły kupiłam ten pierwsze z Apple, bo wiecie przecież, że to ją właśnie lubię najbardziej. No i ten trzeci tez sobie kupiłam. Jeden na język polski, a drugi na matematykę. Następnymi gadżetami są drobne przybory...

No trochę tego jest, ale nie będę przesadzać z rozpisywaniem się. Jakbym miała skomentować każdą rzecz pisałabym tego posta chyba ze trzy godziny nie szybciej. Ja z całego arsenału kupiłam sobie tylko zeszyty i na picie. Kredek już nie chciałam bo były za drogie (o wiele za drogie). co do tego plecaka...naprawdę widziałam go w Tesco, ale jednak go nie kupiłam, bo …

Rysunkowe arty nowych postaci...

W tym poście może trochę odejdę od filmów odcinków gadżetów i tak dalej, a tym razem zajmę się wspomnianymi postaciami, które zostały wspomniane tylko i wyłącznie w "Księdze Legend". Arty są niestety stylem rysunkowym, ale mam nadzieję, że nie będzie to miało dla was zbyt dużego znaczenia. Postacie sa dwie, a nazywają się Gus i Helga Crubm. Na razie nie ma jeszcze książki, a wstyd się przyznać to mam ją w planach kupić na początku września. To może przejdę do zdjęć...



Bardziej mi się podoba Helga choć uważam, że to imię w ogóle do niej nie pasuje. Z tego co mi  wiadomo nie są oni rodzeństwem to należą do tej samej rodziny. No i tak jak patrzę na Helgę to przypomina mi odrobinkę Duchess Swam, a Gus przypomina mi Jacksona z Monster High. Wiem jeszcze, że oboje należą do tej samej bajki do "Jasia i Małgosi" 
Co myślicie o nowych postaciach ?

Dzień zakochanych serc PL !!!

Dzisiaj o 16.25 na kanale nickelodeon został odtworzony odcinek znany jako 'True Hearts Day", ale w polskiej wersji odcinak nosi nazwę "Dzień zakochanych serc" Chciałabym również poinformować, że ponieważ na razie nie mamy swojego kanału (może kiedyś będzie xD) wzięłam ten odcinek z kanału bloga Ever After High Blog, a autorem jest Jabłkowy. Napisałam to w razie czego xD.


Jak wiecie "True Hearts Day" jest podzielony na trzy części, ale Jabłkowy wstawił odcinek w całości za co gratki ;) Dubling nawet nawet mi się podoba. Tak się bałam, że polską wersję opublikują dopiero na walentynki Uff na szczęście ;) No i oficjalnie odcinek podoba mi się bardziej z dub. niż napisami pomimo tego, że jakoś zdążam czytać.
Co myślicie o polskiej wersji "Dnia zakochanych serc" ?

Back to school !

(dla nie wiedzących..."Powrót do szkoły xD) Dałam taki temat ponieważ znalazłam w internecie kilka naprawdę przydatnych gadżetów do szkoły. Choć to niemożliwe to chciałabym po cichu by dzięki tym wspaniałym przyborom szkolnym szkoła będzie przyjemniejsza ;) To może będę pokazywać je po kolei wiem, że już wcześniej pokazywałam dużo plecaków więc postanowiłam tym razem je pominąć...


Pierwszym gadżetem jest worek na buty. Jest nawet fajny tylko troszkę jakby wam to powiedzieć...klasyczny. Lepszy by by z dużym logiem na środku, a jeszcze lepsze by było kolorowe, ale nie ma co narzekać jest co najważniejsze fajny ;)

Drugą rzeczą jest piórnik z zaopatrzeniem. To zdjęcie postanowiłam pokazać w większej okazałości żebyście mogli zobaczyć jak wyglądają mazaki i ołówki w stylu Ever After high. Następną rzeczą jest zestaw i to jedyny plecak jaki pokażę, bo jest na zdjęciu dołączymy.

Kolejny worek na buty i jak wygląda właśnie ten piórnik na zewnątrz. Nawet mi się całkiem podoba jak na razie…

Odcinkowe nowości !

Podajże wczoraj został pokazany zaktualizowany kalendarz odcinków z Ever After High. Nowością z tego wydarzenia jest to, że został zapowiedziany nowy odcinek. Niby nic nadzwyczajnego, ale jednak jest ! Zapowiedziany odcinek ma nazwę..."And the Thronecoming Queen is..." tłumaczenie "Królową balu Thoronecoming jest..." Zastanawiam się kto to będzie ja osobiście mam nadzieję, że Apple. Na taki mały dowodzik chciałabym pokazać wam zrzut ekranu na razie nie z polskiej strony, ale też może być jak sądzę. No i kolejną informacją nowinkową jest, że już nie długo pojawi się odcinek "Jezioro księżniczki Swam" czyli odcinek o Duchess, ale ciągle się zastanawiam kiedy w końcu doczekam się "Dnia szczerych serc" z polskim dublingiem.

Na Polskiej stronie na razie kalendarz jest jaki był nie ma żadnych zmian. Już nie mogę się doczekać tego odcinka z serią Thronecoming i chciałabym zobaczyć jak będą wyglądac postacie w tych ślicznych sukienkach w wersji odcinkow…

Wyniki konkursu "Moja komnata"

Przez tą moja awarię komputera wyniki sa o kilka dni spóźione, ale obiecałam wczoraj, że dzisiaj ogłoszę wyniki i oto i post o tym. Dostałam 11 naprawdę różnych komnat, ale są tylko trzy miejsca i oto i dyplomy, a pod nimi pokażę po jednym zrzucie ekranu.

Pierwsze miejsce zajmuje....



Najbardziej w tej komnacie spodobała mi się tapeta. jest naprawdę interesująca i tajemnicza. Na pierwszy rzut oka widać, że to komnata w stylu Rebel'sów. Co do podłogi...również ma u mnie + pasuje do interesującej tapety.



Ta komnata jest w stylu Royal;sów. Widać to gołym okiem tak królewsko...Najbardziej spodobała mi się dobrze dopasowana podłoga do tapety, a do tego to oświetlenie tylko mi troszkę łóżko zasłania i to jest jedyny powód drugiego miejsca. Jak dla mnie po prostu bajka >.<
W tej komnacie najbardziej zainspirowała tapeta i dodatkowe okno. więcej takich komnat nie dostałam. Jedynym minusem jest podłoga nie jest  jakaś charakterystyczna.
Reszta prac była naprawdę bardzo ładna i dlateg…

Wielki powrót !

Nareszcie laptop naprawiony więc ogłaszam dzisiejszy dzień jako wielki powrót. Chciałabym podziękować Jill za to, że zajęła się blogiem i już jutro ogłoszę spóźnione wyniki konkursu na najlepszą komnatę.Został juz tylko jeden malutki problem....straciłam wprawę w pisaniu xD Co słowo poprawiam błędy, ale odzyskam moją wprawę.


''A new series and a new variety.'' 2

''A new series and a new variety 2''
Mam dla Was niespodziankę! Jest to druga część konkursu ''A new series and a new variety.'' Tym razem będziecie mieli za zadanie stworzyć wymyśloną przez siebie postać w programie GIMP/PAINT. Serię również możecie wymyślić sami lub użyć już istniejącej. W pracach oceniać będę oryginalność i zaangażowanie. 


ZASADY
*Prace wykonujemy w programie GIMP/PAINT
*Prace wysyłacie na adres e-mail: jill.de.noir@gmail.com
*Na prace czekam do 30.08.14 r.
*Do godziny 20:00
*Prace nie mogą należeć do osób trzecich.
*Praca może być inspirowana różnymi źródłami.
*Postać ''robimy'' na basie przedstawionej po prawej stronie.
*Wszelkie inne pytania na temat konkursu proszę zadawać w komentarzach pod tym postem, albo możecie wysyłać je na już podany powyżej adres e-mail.
*Wyniki konkursu zostaną ogłoszone po max. 6 dniach od zamknięcia konkursu.

~Jill

Nowy kostium

Mam dla Was bardzo pozytywną wiadomość, mianowicie pojawiło się zdjęcie kostiumu Cerise z Ever After High! Uważam że sam kostium jest dość dobrze wykonany i cieczy mnie to, bo ze zdjęcia spokojnie mogę wywnioskować, że nie będzie on tylko dla tych młodszych fanów EAH.


Co uważacie o tym stroju? Podoba Wam się ?

Torby Ever After High

Ostatnio natknęłam się na dwa zdjęcia toreb Ever After High. Spokojnie mogę Was powiadomić że nie mają one tych ''typowych'' naćkanych wzorów i kolorów. Mianowicie wyglądają one tak: W tej torbie podoba mi się to, że wygląda dość skromnie. Jest prosta, wcale nie nijaka. Fajny jest wzór i dobór kolorów. 
Ta torba wygląda dość dobrze, gdyby nie ta kokarda która ewidentnie nie pasuje do całości. 
A wy co sądzicie o tych torbach?