Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 6 sierpnia 2014

Odcinkowe nowości !

Zgodnie z kalendarzem wczoraj późnym wieczorem na polskiej stronie Ever After High został wstawiony kolejny odcinek, który mieliśmy przyjemność zobaczyć, ale niestety po hiszpańsku teraz czas na polski i link do odcinka...>>KLIK<< Zauważcie, że w dalszym ciągu rozdział drugi tra jestem ciekawa jak długo on będzie jeszcze trwał i co lepsze jaki będzie jego finał. Odcinek oceniam jaki jeden z moich ulubionych, a to dlatego, że moją ulubioną postacią jest Apple. To może jeszcze dodam zdjęcie zapowiadające właśnie ten odcinek pojawiło się ono przedwczoraj...
 Podejrzewam, że rozdział drugi będzie trwał tak długo aż skończy się "Czarujący kalendarz odcinków", ale to tylko teoria ponieważ zauważyłam dzisiaj jak weszłam na niego, że odświeżyli kalendarz. Następnym odcinkiem jaki się pojawi to "Lizzie rządzi na boisku" Kolejny odcinek o Lizzie...już nie mogę się doczekać i został opublikowany również jego krótki opis...
"Lizzie Hearts uświadamia sobie, że postępowanie zgodnie z dziwnymi radami mamy nie jest dla niej najlepszą drogą"

Po przeczytaniu opis dostałam małego dreszczyku....czy Lizzie przejdzie na stronę Rebel ? Wiecie dla mnie to tragedia ja jestem za Royalsami *.*

Podoba wam się nowy odcinek ? Myślicie, że Lizzie dołączy do Rebeliantów ?

2 komentarze:

  1. Nieee, Lizzie musi być Royal♥. I też wolę arystokratów (najlepsze tłumaczenie według mnie) piątka /)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lizzie musi byc z Royalsami. I'm Royal ^.^

    OdpowiedzUsuń