Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 7 sierpnia 2014

Zapowiedź odcinków + mój dziwny sen...

W pierwszej części posta chciałabym wam pokazać kolejne zapowiedziane odcinki, które o dziwo pojawiły się na angielskim kalendarzu, a na polskim na razie tylko dwa odcinki. Najlepszą wiadomością jest to, że pierwszy o Lizzie, później o Duchess, a trzeci będzie o KITTY, a czwarty o C.A cupid. Tylko skoro polska dostanie swój pierwszy odcinek o Duchess to czemu nie dadzą nam jeszcze odcinka 'Dzień szczerych serc" ? W drugiej części posta opowiem wam mój sen tak w nocy śniło mi się EAH, ale to co przeczytacie to straszne emocje dosłownie.


No zanim dodadzą te dwa ostatnie odcinki na polską stronę niestety, ale trzeba jeszcze poczekać, ale bez zmartwień odcinki pojawią się na pewno, a najbardziej nie mogę się doczekać odcinka o Duchess i Kitty, zgaduję, że nie tylko ja prawda ?

To może przejdę do bardziej mrocznej części posta mój sen. Na wstępie...pamiętacie jak na samym końcu odcinka "Opowieść o dniu dziedzictwa" Dyrektor Grimm powiedział sam do siebie patrząc w okno "zanim ten bunt wymknie się z pod kontroli", a potem lustro się zaśmiało. No więc...

W śnie byłam obserwatorem wszystkiego stałam obok i wszystko widziałam. 

Wszyscy uczniowie stali przed szkołą do Ever After High, zrobiło się ponuro zaczął padać deszcz i błyskać błyskawicami. Uczniowie podzielili się na dwie grupy...na czele pierwszej stała Raven wraz ze wszystkimi uczniami (naprawdę wszystkimi), a po drugiej stała tylko Apple, która nie mogła powstrzymać się od płaczu. Raven była zaś zadowolona ponieważ z u biegiem czasu każdy po kolei przechodził na stronę Rebel'sów. Apple została ostatnim Royal'sem nawet jej najlepsza przyjaciółka Briar nie chcę być już śpiącą królewną. Nagle za plecami pojawił się wielki tłum małych dzieci, które tylko stały za Apple i płakały, szlochały jeszcze głośniej od samej Apple, a w tedy córka śnieżki  zebrała się w sobie i wreszcie przemówiła.

- Widzisz Raven co zrobiłaś ?! Teraz dzieci, które chcą być świadkami naszych historii są nieszczęśliwe. Zniszczyłaś większości swoje "Żyli długo i szczęśliwie" Dlatego, że miałaś swoje widzi mi się ?! Jesteś jeszcze gorsza od swojej matki bo ty zniszczyłaś życie całemu światu.

Na moje nieszczęście obudziłam się >.< Niestety, ale nie wiem co to były za dzieci, ale domyślam się co Apple miała na myśli mówiąc, że zniszczyła życie całemu światu. Może to wstyd się przyznać, ale kiedy pisałam w poście ten sen się troszeczkę popłakałam.

Na, który odcinek najbardziej czekacie ? Co myślicie  mojej chorej wyobraźni we śnie xD ?
PS. Jill kiedy wracasz z wyjazdu ? mam nadzieje, że opowiesz jak było *.*

2 komentarze:

  1. Ja chce odc o Duchess *.* A co do snu to jak sie czyta to nie taki straszny ale w snie sie to inaczej czuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ten sen nieźle mnie przestraszył *.*

      Usuń