Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 7 sierpnia 2014

Nowe formy butów.

Wiem, że to malutkie kilku dniowe spóźnienie, ale wiecie Jill na wyjeździe i musze jakoś nadążyć i jakoś mi ta nowinka umknęła. Nie wiem jak to się mogło stać. To może przejdę do nowinki...znalazłam dwa prototypy nowych butów. Zdjęcia są w dobrej jakości więc będziecie mogli dobrze zobaczyć co na nich się znajduję. Pierwszy prototyp...

Voir l'image sur Twitter

Zauważcie, że na butach jest pełno róż, a kto jest różaną uczennicą w Ever After High ? Na myśl przychodzi mi tylko jedna postać...Briar Beauty. Nikt inny raczej nie. Czy to oznacza, że szykuje się kolejna seria lalek ? Jestem troszeczkę podekscytowana, a to dopiero początek bo teraz czas na kolejny prototyp, ale ten chyba należy do pewnej uczennicy, która chyba znacie ;)

Voir l'image sur Twitter

Futerko u góry i na początku myślałam, że to jakiś kluczyk, ale nie wiecie co to jest ? To malutka laska pasterska w kształcie serca już się chyba domyślacie do kogo będą należeć te oto buty...


Może i jakość zdjęcia nie powala na kolana, ale takie znalazłam.

Co myślicie o nowych butach ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz