Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 21 sierpnia 2014

Wyniki konkursu "Moja komnata"



Przez tą moja awarię komputera wyniki sa o kilka dni spóźione, ale obiecałam wczoraj, że dzisiaj ogłoszę wyniki i oto i post o tym. Dostałam 11 naprawdę różnych komnat, ale są tylko trzy miejsca i oto i dyplomy, a pod nimi pokażę po jednym zrzucie ekranu.

Pierwsze miejsce zajmuje....



Najbardziej w tej komnacie spodobała mi się tapeta. jest naprawdę interesująca i tajemnicza. Na pierwszy rzut oka widać, że to komnata w stylu Rebel'sów. Co do podłogi...również ma u mnie + pasuje do interesującej tapety.



Ta komnata jest w stylu Royal;sów. Widać to gołym okiem tak królewsko...Najbardziej spodobała mi się dobrze dopasowana podłoga do tapety, a do tego to oświetlenie tylko mi troszkę łóżko zasłania i to jest jedyny powód drugiego miejsca. Jak dla mnie po prostu bajka >.<

W tej komnacie najbardziej zainspirowała tapeta i dodatkowe okno. więcej takich komnat nie dostałam. Jedynym minusem jest podłoga nie jest  jakaś charakterystyczna.

Reszta prac była naprawdę bardzo ładna i dlatego gratuluję nie tylko zwycięzcom, ale i wszystkim biorącym udział w konkursie.

Co myślicie o pokazanych komnatach ?

4 komentarze:

  1. Mi się bardzo podobają pokazane powyżej komnaty. Sama wzięłam udział, no i jestem wygraną, choć szczerze mówiąc się nie spodziewałam. Nie dość, że dzisiaj obchodzę imieniny, to jeszcze takie szczęście :D. Bardzo gratuluje pozostałym uczestnikom. Wasze komnaty są na pewno super.

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak podłoga! Wiedziałam że czegoś zapomniałam XD Ale cóż gratuluję zwycięzcą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Yay~ prawie wygrałam :3
    pls Royalsi mają ładniejsze ubrania i meble :'D



    a teraz mówić jej, że źle odmieniła nick tak jak większość czy nie...

    OdpowiedzUsuń