Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 8 sierpnia 2014

Nowy quiz na polskiej stronie ''Ever After High''!

Pisałam że posty zacznę dodawać już od niedzieli, ale jakoś tak wyszło że nie było czasu, problemy z komputerem i takie tam... . Jednak teraz już jestem i to z miłą (mam nadzieję) dla Was wiadomością. Mianowicie na polskiej stronie ''Ever After High'' ostatnio pojawił się nowy quiz.
Polega on na dobraniu dla siebie ''idealnej'' współlokatorki. Jeżeli chcecie dowiedzieć się, kto by do Was pasował, tutaj link: >>KLIK<<. Sama ja odpowiedziałam na wszystkie 10 pytań, a moją współlokatorką została Cedar. 
                                                                                  Podoba Wam się ten quiz?

4 komentarze:

  1. dobrze, że jesteś stęskniłam się jak tam na wyjeździe ? >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajnie było :) Najlepsza była łazienka, niczym z Harrego Pottera. Każdy na wycieczce tylko o niej mówił. Najgorsze było to że rzadko mogliśmy wychodzić do sklepów, tylko ostatniego dnia dali nam 6 godzin na zakupy w centrum.

      Usuń