Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z maj, 2015
... * Szybkie newsy * ...

To już 2 lata

Tak moi kochania dokładnie dzisiaj 31.05.2015 roku mija 2 lata  odkąd Mattel zaczął emitować serial Ever After High!  W tedy została założona strona i pojawiły się Lustrzane Blogi, pierwszy odcinek serialu i quizy z grami oraz komnaty.  Świętujmy razem 2 urodziny EAH!

~Lizzie Angel

Ubieranki + WtW wersja odcinkowa

Wiem, zę znowu długo nie pisałam, ale nie miałam czasu, wiecie nauka, koniec roku, podciąganie ocen, kartkówki, sprawdziany z całego roku i to jest bardzo męczące. Szósta klasa, prawie gimnazjum to nie jest proste...
Przejdę więc do ubieranke. SS zaszczyciło nas kolejnymi ubierankami EAH:
Faybelle Thorn i Briar Beauty SU.

Ubieranka Fay
Ubieranka Briar
Po lewej zdjęcia z profilu SS, a po prawej moje propozycje:












Wybór jest duży można eksperymentować, więc jestem zadowolona :)

Briar


Podoba mi się, że w koncu zrobili kolejną jej ubierankę, ale szkoda, że  nie mozna zmienic jej koloru pasemek. Pozatym wszystko super.
+
Odcinkowe wersje WtW!

Kitty wygląda wspaniale, ale jej sukienka nie jest taka jak lalki. Ogółem patrząc to rzadnej nie przypomina. moim zdaniem wyszło to na lepsze. Poza jest taka w jej stylu, takim kocim... Kocie uszy są piękne i ogon w tej serii to chyba największy plus tej postaci. Fryzura tez zmieniona i też na lepsze, bo ta pasemka lepiej się prezentuje. Apple wygląda jak k…

Niechciani goście

Dzisiaj mamy zaszczyt zobaczyć kolejny odcinek EAH. Zapraszam do oglądania :)

Po wielogodzinnym błądzeniu po Czarnym Lesie głodne dziewczyny próbują znaleść coś do jedzeniaw piernikowej chatce, w barze z mrożonymi jogurtami Panny Muffe oraz domku trzech misiów.
Odcinek bardzo mi się spodobał, Helga i Gus sa brzebajeczni pod każdym względem, a trzy misie nie lubią blondie :D Ona przez cały odcinek sprawiała, że się uśmiechałam. Możemy też zobaczyć Faybelle przez cały odcinek. Ta dziewczyna jest taka cudowna.
+
Na stronie EAH pojawiłsię kolejny quiz i została zlikwidowana  komnata, butik, sklep oraz zakładka, to takie smutne, bo według mnie to był bardzo fajny dodatek. coś co mnie zdziwiło to to, że pojawił nam się  link do strony MH!! Na co, poco, w jakim celu?
No nic macie tutaj link do strony:
Link
Zobaczcie co przedstawia jeden z obrazków quizu:

Wydaje mi się, że to Darling Charming. Oznacza to, że pewnie bedziemy mogli ja zobaczyć w odcinku. Jeej! Huhu szykuje się ciekawa akcja :P
~Li…

Ubieranki Mirror Beach

Dawno temu pojawiła się ubieranka Ash z tej serii, ale nie miałam czasu na napisanie. Teraz Czas na Apple. Tutaj wstawiam filmik jak gram w ubierankę Ash :

Ubieranka Ashlynn
Piosenka z ubieranki:


Apple:
Apple Mirror Beach


Moja propozycja:





Tak jak widzicie, znowu gry są robione tą techniką, a szczerze mówiąc nie podoba mi się to. Chcę normalne. 
Chciałabym was przeprosić za to, że tak długo nie pisałam, ale  miałam bardzo dużo nauki, wystawienie ocen itp. Teraz już jest trochę luźniej i postaram się pisać częściej :)
Co sądzicie o ubierankach?
~Lizzie Angel

Lalka Raven

Pewnie zastanawiacie się o jaką lalkę Raven chodzi hmm..? Może jakaś nowa seria? NIE! Chodzi o tą, którą już widzieliśmy, a mianowicie o tę:

Zastanawialiśmy się czy to orginalana lalka od Mattela, czy też robota fana, Otóż mamy już odpowiedz. Firma zaszczyciła nas nową lalką typu exklusiv. Tak będzie ona taka ja Cerise Wolf od San Diego Comic Con. Lalka bardzo mi się podoba, a już chyba kiedyś ją opisywałam, więc teraz nie będę już tego robić. Skoro jest taka specjalna to Mattel pewnie znowu zrobi jakiś konkurs, w którym będzie się o nią walczyć. Jeszcze jedno zdjęcie:

Moi kochani mamay jej art!!! Ona jest taka piękna <3 Mroczna, a zarazem beutifull! Widzimy na jej kołnierzu karty, a czy to oznacza, że  zobaczymy ją w WtW?! Mam nadzieję, że tak! To pudełko też jest piękne <3 Ja muszę ją mieć!!!

Co o niej sądzicie?
~Lizzie Angel

Nowa lalka Briar!

Tak moi kochani Mattel zaszczycił nas kolejna lalką dziewczyny, a  mowa o serii... Way to Wonderland!!! Tak, jestem ciekawa dlaczego ona tam się znajduje hmmm... Być może jest to przyczyną tego, że to ona wrzuciła Księge Legend do studnii. Dosyć, do konkretu oto lalka:

Możliwe, że niektórzy mieli juz okazje ją zobaczyći ja też, ale byłam trochę potrzepaną bloggerką. W niedziele była Komunia brata, a wczoraj majówka, tata kupił quada...  Dosyć Ola!!!
Lalka mi się podoba. Sukienka wmotyle i róże z motywem karcianym <3 Jest bardzo miłą odmianą po ostatniej z Święta Baśniowiosny... Mroczna Briar O.O Fryzurka też jak najbardziej, a jej art <3 <3 <3 Kofffam <3 Bardzo bym chciała mieć ją w swojej kolekcji.

Co sądzicie o lalce?
~Lizzie Angel

Zbliżenia na Holly z Sugar Coated

Tak jak mówi tytuł posta dzisiaj zobaczymy sobie z bliska naszą córkę Roszpunki. Zaczynajmy:


Widzimy tutaj lalkę w pudełku. Bardzo ciekawe jest to, że art ma różową falbanę na bluzce, a lalka ma fioletową. Wszystko wygląda  pięknie i bardzo bym chciała ją mieć w swojej kolekcji.

Tutaj znowu falbana jest różowa i wolę ją w takiej wersji bo bardzo łądnie współgra. Makijaż też ładnie się prezentuje i te kolczyki... serca-truskawki <3

Butki śliczne, aczkolwiek ja bym jeszcze pomalowała na czekoladowy kolor te wzory lukru. Chociaż yak też nie jest źle.

Rękawica u lalki to bardzo fajny pomysł. Sprawia to, że  jeszcze bardziej chcę jej lalkę.

Ten dodatek jest świetny. To coś na trot- podstawka prezentuje się  pieknie <3 To coś z wzorem warkocza jest przebajeczne.
Co sądzicie o lalce?
~Lizzie Angel

Przez las

Dzisiaj EAH opublikowało nowy odcinekm serialu o tytule "Przez las". Zapraszam do oglądania  :)

Polska wersja



Angielska wersja:

Jeśli będzie można dodać odcinek na bloggera to post zostanie edytowany.
Odcinek bardzo mi się spodobał, szkoda tylko, że dużo  się nie dowiadujemy z niego. Fay jesteś The Best jeśli chodzi o twoje zachowanie. Cupid i jej strach przed lasem :) Czekam na kolejny odcienk ze Świętem i randką Dexa i Raven.
Co myślicie o odcinku?
~Lizzie Angel

Ubieranka Maddie Mirror Beach

Hey. Mam przyjemność oznajmić was o niezapowiadanej (nie wiem czemu :/) ubierance Maddie z serii Mirror Beach. ~~~~~ Oto,jak ja ubrałam dziewczynę :D ~~~~~ (Screeny robiłam ja,bardzo proszę o niekopiowanie.) ~~~~~ Gierka,jak gierka. Przy tej ubierance został wprowadzony nowy styl ubierania,chociaż odnoszę wrażenie,że niektóre gry z Monster High też tak miały XD Wracając do Maddie,większość ubrań,butów i akcesorii niestety się powtarza. Szkoda,że było tak mało nowych ubrań :( Jeżeli chcecie ubrać Maddie,to tutaj podaję wam link. ~~~~~ Podoba wam się ubieranka Maddie? Co o niej sądzicie? ~~~~~

Profil Faybelle

Jestem taka podekscytowana bo jak mówi tytuł tego posta na stronie EAH pojawił się profil naszej Złej Wróżki :)
Link do profilu


Historia rodzica " Śpiąca Królewna "
Współlokator Bunny Blanc
O mnie:
Najskrytsze pragnienie
Zostać królową dobrych i złych  bohaterów Świata Baśni! Dlaczego? Bo jestem najlepsza!
Magiczna umiejętność
Potrafię zwiększyc moc każdego  zaklęcia,wykrzykując je!
Sprawy sercowe
W szkole jest kilku przystojniaczków, ale związek podciąłby mi skrzydła.
Co mi działa na nerwy
Wszyscy zawsze zapominają  zapraszać mnie na imprezy. Całe szczęście zgodnie z przeznaczeniem przychodzę bez zapowiedzi.
Ulubiony przedmiot w szkole
Sztuka Nikczemności.  Nawet jeśli  improwizuje, jestem najlepsza w klasie.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole
Złowieszczogotowanie. Osoba prze demną za każdym razem dostaje  ostatnie składniki. Za każdym razem!
Najlepsi  przyjaciele od serca
Briar Beauty to moja najlepsza nie~nieprzyjaciółka, a Duchess Swan jest przebajeczna.
~~~~~~
Charakterek Fay bardzo mi się podoba …

Ashlynn bez Huntera

Chciałabym przeprosić za moją dosyć długą przerwę w niepisaniu,ale z powodów rodzinnych jak i dużej ilości nauki nie miałam czasu na blogowanie. Teraz to się zmieni ;)
Dzisiejszy tytuł posta odnosi się do lalki Ashlynn w serii Basic. Występuje ona tym razem sama,bez Huntera.  ~~~~~  ~~~~~ Reaktywacja lalek nie jest moim zdaniem dobrym pomysłem (na tę chwilę). Nie mogli poczekać jeszcze z kilka lat? Wiele się co prawda nie zmieniło...Kolory ubrań są bardziej wyraźniejsze,ale może to tylko efekt zdjęć promocyjnych?Również fryzura jest taka nie Ashlynnowa XD Na drugiej fotce,włosy są proste,natomiast w pudełku i we wcześniejszej wersji są bardziej polokowane.  ~~~~~ Ashlynn zawsze mi się podobała i myślę,że dalej będzie mi się podobać :) Oceniam lalkę na 10 gwiazdek :D ~~~~~ A co wy sądzicie o nowej wersji Ashlynn? Podoba wam się? ~~~~~

Raven z WtW + pamiętniki Darling i Faybe

Wczęsniej pokazywałam wam zdjęcia innych lalek z tej serii, a teraz czas na Raven. Niestety zdjęcie ( bo jest jedno ) jest niewyraźne, ale i tak cos możemy dostrzeć.


Lalka mi się bardzo nie podoba, ale tutaj wygląda lepiej. Playset mi się podoba, nawt tło jest super. Drzwi są za mało Krainowoczarowe. Stół z kart i fotele filiżankowe to coś superowego. Zastawa też superaśna.

Na tumblerze pojwiły się zdjęcia pamiętników dwóch nowych lalek. Oto one:


Ja nie znać angielski za dobrze :S W pamiętniku jest coś o zakupach z Daringiem ( on na zakupach, już to sobie wyobrażam  :D ) gdzie spotkała Rose i to jak Raven w coś ją zmieniła.
Faybelle

Nie będę dawać wszystkiego bo to bardzo dużo tekstu. Dlatego  daję link do strony na facebooku:
Link
OMG Hunter w skłądzie cheeliederek O.o  To jest troszeczke dziwne, ale istnieje wiele skłądów, w których są mężczyźni.  Zauważyliście, że pojawiają się nowe postacie? Daje cały skład cheeliederek; Faybelle Thorn ( córka złej wróżki ) Holly O'Hair ( córk…