Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 2 maja 2015

Raven z WtW + pamiętniki Darling i Faybe

Wczęsniej pokazywałam wam zdjęcia innych
lalek z tej serii, a teraz czas na Raven. Niestety zdjęcie ( bo jest jedno )
jest niewyraźne, ale i tak cos możemy dostrzeć.



Lalka mi się bardzo nie podoba, ale tutaj
wygląda lepiej. Playset mi się podoba, nawt tło jest super.
Drzwi są za mało Krainowoczarowe. Stół z kart i fotele
filiżankowe to coś superowego. Zastawa też superaśna.


Na tumblerze pojwiły się zdjęcia pamiętników dwóch nowych lalek.
Oto one:



Ja nie znać angielski za dobrze :S
W pamiętniku jest coś o zakupach z Daringiem ( on na zakupach, już to sobie wyobrażam  :D )
gdzie spotkała Rose i to jak Raven w coś ją zmieniła.

Faybelle


Nie będę dawać wszystkiego bo to bardzo dużo tekstu. Dlatego 
daję link do strony na facebooku:


OMG Hunter w skłądzie cheeliederek O.o 
To jest troszeczke dziwne, ale istnieje wiele skłądów, w których
są mężczyźni. 
Zauważyliście, że pojawiają się nowe postacie?
Daje cały skład cheeliederek;
Faybelle Thorn ( córka złej wróżki )
Holly O'Hair ( córka roszpunki )
Nina Thumbell ( córka Calineczki  ) jestem ciekawa czy będzie 
taka malutka, ale na 100 % będzie mieć skrzydła.
Farrah Goodfairy ( córka dobrej wróżki )
Hunter Huntsman ( syn mysliwego )


Co sądzicie o lalce Raven?
Rozumiecie coś z pamiętników?
Czekacie na nowe postacie?

~Lizzie Angel

3 komentarze:

  1. Generalnie nie jestem fanką playsetów, ale te nowe dzieła Mattela są tak ciekawe, że mnie bardzo kuszą. Playset zapowiada się naprawdę świetnie, czekam na lepsze zdjęcia. Szkoda tylko, że razem z playsetem jest Raven, a nie jakaś postać z Krainy Czarów np. Kitty.
    Bardzo podoba mi się skład cheerleaderek! Interesuje mnie w szczególności córka Dobrej Wróżki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa jak będzie wyglądać skład z Hunterem XD

      Usuń
  2. W pamietniku Darling rozumiem to, ze Raven zainspirowala Darling do zmiany przeznaczenia, te zakupy i, że Darling chciała pomóc Dexterowi zdobyc serce Raven. Ten perfekt Inglisz :D

    OdpowiedzUsuń