Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 14 maja 2015

Lalka Raven

Pewnie zastanawiacie się o jaką lalkę Raven chodzi hmm..? Może jakaś
nowa seria? NIE! Chodzi o tą, którą już widzieliśmy, a mianowicie o
tę:


Zastanawialiśmy się czy to orginalana lalka od Mattela,
czy też robota fana, Otóż mamy już odpowiedz. Firma zaszczyciła
nas nową lalką typu exklusiv. Tak będzie ona taka ja Cerise Wolf
od San Diego Comic Con. Lalka bardzo mi się podoba, a już chyba kiedyś
ją opisywałam, więc teraz nie będę już tego robić. Skoro jest taka specjalna
to Mattel pewnie znowu zrobi jakiś konkurs, w którym będzie się o nią walczyć.
Jeszcze jedno zdjęcie:


Moi kochani mamay jej art!!! Ona jest taka piękna <3 Mroczna,
a zarazem beutifull! Widzimy na jej kołnierzu karty, a czy to oznacza, że 
zobaczymy ją w WtW?! Mam nadzieję, że tak! To pudełko też jest piękne <3
Ja muszę ją mieć!!!


Co o niej sądzicie?

~Lizzie Angel

2 komentarze: