Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 6 maja 2015

Profil Faybelle

Jestem taka podekscytowana bo jak mówi tytuł tego posta
na stronie EAH pojawił się profil naszej Złej Wróżki :)




Historia rodzica
" Śpiąca Królewna "

Współlokator
Bunny Blanc

O mnie:

Najskrytsze pragnienie

Zostać królową dobrych i złych
 bohaterów Świata Baśni! Dlaczego?
Bo jestem najlepsza!

Magiczna umiejętność

Potrafię zwiększyc moc każdego
 zaklęcia,wykrzykując je!

Sprawy sercowe

W szkole jest kilku
przystojniaczków, ale związek
podciąłby mi skrzydła.

Co mi działa na nerwy

Wszyscy zawsze zapominają 
zapraszać mnie na imprezy. Całe
szczęście zgodnie z przeznaczeniem
przychodzę bez zapowiedzi.

Ulubiony przedmiot w szkole

Sztuka Nikczemności.  Nawet jeśli 
improwizuje, jestem najlepsza
w klasie.

Najmniej lubiany przedmiot w szkole

Złowieszczogotowanie. Osoba
prze demną za każdym razem dostaje 
ostatnie składniki. Za każdym razem!

Najlepsi  przyjaciele od serca

Briar Beauty to moja najlepsza
nie~nieprzyjaciółka, a Duchess Swan jest przebajeczna.

~~~~~~

Charakterek Fay bardzo mi się podoba i czekam na więcej
takich postaci jak ona. Liczę, że doczekamy się niedługo Darling
i Rosabelli i ujrzymy je w odcinkach.

Co sądzicie o Faybelle?

~Lizzie Angel



1 komentarz:

  1. Superowo wyszła
    - Duchess moim bogiem, a Cupid nałogiem.

    OdpowiedzUsuń