Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 21 maja 2015

Ubieranki Mirror Beach

Dawno temu pojawiła się ubieranka Ash z tej serii, ale nie miałam czasu na napisanie.
Teraz Czas na Apple. Tutaj wstawiam filmik jak gram w ubierankę Ash :



Piosenka z ubieranki:



Apple:




Moja propozycja:






Tak jak widzicie, znowu gry są robione tą techniką, a szczerze mówiąc
nie podoba mi się to. Chcę normalne. 

Chciałabym was przeprosić za to, że tak długo nie pisałam, ale 
miałam bardzo dużo nauki, wystawienie ocen itp. Teraz już jest trochę luźniej
i postaram się pisać częściej :)

Co sądzicie o ubierankach?

~Lizzie Angel

2 komentarze:

  1. Mam takie pytanko z innej beczki czy na ten konkurs to mozna przyslac dwie prace i wybierzecie jedna z nich (jesli bendzie wam sie oczywiscie podobac)?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można, a my wybierzemy tą ładniejszą.

      Usuń