Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z luty, 2016
... * Szybkie newsy * ...

Powitanie

Ekhem... Hejka!
Zacznę od początku i się przedstawię. Na imię mi Natalia, mam 16 lat, co oznacza, że chodzę do 1 LO. Mimo wszystko uwielbiam Ever After oraz inne bajki i bajeczki, przez co niektórzy mówią, że jestem dziecinna, ale olewam ich :D Mam dziwny tik dotykania czubka nosa palcem, zawsze jak się zastanawiam ;-;
Zapomniałam w sumie dodać, że jestem tutaj redaktorką na próbę. Tak, wiem, mój błąd. Mea culpa.
Z lalek posiadam Apple i Dextera Basic (chwalmy baśniową szkołę z 2014!), a moją ulubioną postacią jest Darling razem z Bunny i Helgą (córka Jasia zauroczyła mnie od samego początku *___*).
Mam nadzieję, że mnie polubicie i uda mi się zostać tutaj na stałe :)
Abarzurka

Nowy magazyn EAH !

W dzisiejszej notce pokażę wam nowy magazyn EAH. 
Tak prezentuje się nam okładka. Tym razem mamy na niej Raven. Po lewo widzimy jaki otrzymujemy dodatek do gazetki. Widziałam go już wcześniej , był w niemieckiej gazecie EAH.  Bransoletki bardzo mi się podobają , są cudne. Najbardziej boli mnie w nich to że są zrobione z lekkiego plastiku i łatwo je połamać.

Spis treści. Czyli co znajduje się w naszym magazynie. Co do plakatów to jest tylko jeden ten z postaciami, tego drugiego już nie ma bo jego miejsce zajęły reklamy innych magazynów... Dużo w magazynie jest Duchess. Bardzo mnie to cieszy bo uwielbiam tą postać. W magazynie jest też dużo zagadek i quizów. Fajnym pomysłem jest też dodanie lekcji rysowania postaci. Bardzo też spodobał mi się pomysł z topem. Na pewno wykorzystam go bo fajnie i oryginalnie to wygląda.

Teraz czas na konkurs ... Serio? Do wygrania lalki za 35zł? Już druga nagroda jest o 100 razy fajniejsza. Zapomniałam też wspomnieć o kuponie rabatowym na lalkę w wysokośc…

Zwierzaki + Arty EW

Witam,
W dzisiejszym poście pokażę wam figurki zwierzaków oraz arty postaci z Epic Winter. Tak prezentuje się nasza czwórka. Zaczynając od lewej, mamy psa Darling. Kiedyś go recenzowałam. Pies nadal mi się podoba. Porównując go do pierwszego zdjęcia w którym jest w pudełku nie widzę żadnej zmiany. Kolejny jest Jeż Lizzie. Jest taki słodziutki. Uwielbiam dużą biżuterie i dodatki dlatego jerzyk zdobył moje serce. Nic bym w nim nie zmieniła. Kolejna jest orzesznica Maddie. Tutaj przyczepie się do plączo - ogona. Wygląda to tak jakby za Earl Grayem stał ozdobny stojak. Wiec za ten defekt wielki minus. Kolejną mamy Galę. Jak widać gala zmieniła pozę. Nadal ogon nie ma pomalowanych elementów. Mimo to lisica polarna dalej mi się podoba. 


Do premiery EW mamy jeszcze daleko to już możemy ujrzeć dobrej jakości trzy arty postaci. Zaczynając od lewej mamy Apple. Sam Design jej ubrania mi się podoba. Wszystko dla mnie jest ok, są elementy w jej stroju które bardzo mi się podobają. Mimo to zmienił…

Nowa książka + Trochę z MH + Panna Page

W dzisiejszej notce pokażę wam okładkę z nowej książki od Suzanne Selfors. Książka będzie poświęcona siostrą O'Hair. Nie wiadomo nic o fabule, bynajmniej nic nie znalazłam. Nie wiem też kiedy książka będzie w sprzedaży zagranicznej.  Wiem tylko że jest to już 6 książka wydana przez tą panią. Co do okładki to bardzo mi się podoba. Jest moim  zdaniem bardziej dopracowana od pozostałej 5-tki. Sam wyraz twarzy sióstr jest przyjemny dla oka. Spodobało mi się też tło za pannami. Szkoda że żadna Polska firma wydawnicza nie chce wydać tych książek.

Dalej mamy screen z nowego filmu MH. Jak widać znowu mattel zaskoczył nas elementami z EAH. Oprócz tego plakatu za Toralei mamy też scenę jak kotołaczka poszukuje imprezy i wchodzi do piwnicy. W tedy po jej prawej stronie widzimy lustro. Niby nic, ale po paru sekundach w lustrze pojawia się zła królowa.



 Może ktoś widział , może nie. Mimo to wstawiam. Tutaj mamy screena z filmu Ceremonia Dziedzictwa. Jak widać mamy prawie do kolan ukazaną nasz…

Dragon Games na stronie EAH

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was kilka informacji odnośnie dobrze nam znanej oficjalnej strony EAH.
Tak jak było z Spring Unsprung, tym razem też dodana jest specjalna zakładka z Dragon Games (czy też Smoczymi Igrzyskami, jak kto woli). Tam znajdują się filmiki, gra oraz zdjęcie lalek.


Co do filmików to są tam 2 wersje "Tu księżniczki mają moc" (jedna z napisami, druga bez), zwiastun DG i 4 kawałki filmu. Nie ma co się tu za bardzo rozpisywać~

Teraz przejdźmy do gry. Screeny są moje, więc jak ktoś będzie chciał użyć to niech chociaż napisze.

Gra opiera się na dość prostym mechanizmie, dosiadamy smoka, strzałka w górę- lecimy w  górę, strzałka w dół- w dół, a spacją strzelamy ogniem. Staramy się unikać przeszkód. "Skrzydlaty korkociąg" (to ten wir na czerwonym diamencie) działa jak magnes, a "tarcza mocy" działa jak... tarcza, normalnie niesamowite~

Na początku mamy do wyboru tylko Apple, ale potem można wykupić inne dziewczyny. Różnią się one wyglądem... wyg…

Ubieranka od SS + Rekrutacja

Witam,
Na początku samego posta informuje że cz. 4 WtW pojawi się ok soboty bo jutro nagrywam. Mam też " napis końcowy" dla Wenezi do notek który umieszczam poniżej.
(Jeśli chcesz Holly to mi napisz na e-mail)
Inerlinie natomiast od dzisiaj używamy taką jak na dole:

Ok. A teraz czas przedstawić zasady rekrutacji na redaktorkę. A mianowicie to musi spełniać ta osoba:
Mieć czas na napisanie bynajmniej jednej notki na 9 dni. Znać ortografię i interpunkcję albo umieć posługiwać się autokorektą w przeglądarce / wordzie.Mieć czas w MAJU, ze względu na to że piszę matury i na 99% nie pojawi się przez ten czas ani jedna notka ode mnie.Być na bierząco z informacjami z EAH.Znać źródła gdzie pojawiają się nowości ze świata EAH (np. na fanpage na FB , instagram, tumblry itp.);Odbierać maile! Bo często piszę do redaktorów.Być miłym i mieć dużo zapału do pisania. Jeśli spełniasz powyższe kryteria i masz chęci to pisz do mnie na aleyrasan@hotmail.com . Z miejsca wyślę Ci zaproszenie i przy…

Powitanie... ?

Hejka~ Tu wasza stara/nowa redaktorka-Wenezia. Ktoś mnie tu pamięta? Odeszłam właściwie bez pożegnania, za co was bardzo przepraszam, miałam bardzo mało czasu i wolałam skupić się na życiu. Zastanawiałam się, czy już wcześniej nie wrócić, ale dopiero ostatnio napisałam do Alerii, dziękuję jej, że mnie przyjęła ^-^.  Moimi ulubionymi postaciami są Apple, Lizzie, Holly i Alistair. Z lalek mam Apple, Raven, Cupid i Lizzie, wszystkie wersje basic. Jeśli chcecie, to mogę zrobić recenzje każdej z nich wraz z dokładnymi zdjęciami.  No... i to tyle, życzcie mi wytrwałości, a ja mam nadzieję, że mnie polubicie c: Bye bye!  Wenezia~

Ubieranki od starsue [ Edit ]

Jako iż mam dalsze problemy z komputerami nadal nie ma szablonu a notki są od czasu do czasu. Mam nadzieję że wreszcie się z tym uporam i dokończę to co miałam dokończyć. Nie przedłużając nagrałam 3 cześć WtW i wstawię ją jutro albo pojutrze. Ogólnie miałam ją wrzucić dzisiaj ale jakość Full HD robi swoje i plik przy rozmiarze 2,5 GB ciężko się wgrywa na YT. Wiec muszę go prze konwertować na mniejszy. Nagram też Dragon Games z angielskimi napisami. Nie będę tłumaczyć na polski bo polską wersję nagram na wiosnę z Nicka. Dodatkowo będziemy mieć na blogu nowo-starą redaktorkę Wenezie. Mam nadzieję że przyjmie zaproszenie na pisanie bloga i ją polubicie. Dobra teraz czas na notkę.


Na pierwszy odstrzał idzie ubieranka z Rosą. Tutaj spodobały mi się tylko sukienki. Przy spodniach i bluzkach widać pracę na odwal. Buty to samo. Cieszą mnie dodatkowe akcesoria, lecz brak mi przy nich kolczyków.
>> Link do ubieranki <<




Tutaj mamy Cedar. Ubrałam ją na księżniczkę drewna olchowego czy…