Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 25 lutego 2016

Zwierzaki + Arty EW

Witam,

W dzisiejszym poście pokażę wam figurki zwierzaków oraz arty postaci z Epic Winter.
Tak prezentuje się nasza czwórka. Zaczynając od lewej, mamy psa Darling. Kiedyś go recenzowałam. Pies nadal mi się podoba. Porównując go do pierwszego zdjęcia w którym jest w pudełku nie widzę żadnej zmiany. Kolejny jest Jeż Lizzie. Jest taki słodziutki. Uwielbiam dużą biżuterie i dodatki dlatego jerzyk zdobył moje serce. Nic bym w nim nie zmieniła. Kolejna jest orzesznica Maddie. Tutaj przyczepie się do plączo - ogona. Wygląda to tak jakby za Earl Grayem stał ozdobny stojak. Wiec za ten defekt wielki minus. Kolejną mamy Galę. Jak widać gala zmieniła pozę. Nadal ogon nie ma pomalowanych elementów. Mimo to lisica polarna dalej mi się podoba. 



Do premiery EW mamy jeszcze daleko to już możemy ujrzeć dobrej jakości trzy arty postaci. Zaczynając od lewej mamy Apple. Sam Design jej ubrania mi się podoba. Wszystko dla mnie jest ok, są elementy w jej stroju które bardzo mi się podobają. Mimo to zmieniłabym kolor jej rajstop na biały. Przez ten czerwony wydaje mi się że wszystko się zlewa. Najbardziej w jej stroju podobają mi się buty. Najmniej torebka, jest za prosta i taka nijaka. Kolejna mamy Blondie. Córka złotowłosej nie wypada najgorzej, ale i najlepiej też nie. Drażni mnie jej płaszczo - sukienka. Do reszty nie mam co się przyczepić. Kolejną mamy Briar. Jest to moja ulubiona lalka ze wszystkich wydanych dla niej. Mimo to rajstopy mogły by mieć jaśniejszy kolor. Co do ogólnego wyglądu postaci to moge stwierdzić że jest dobry. Może nie najlepszy ale dobry. Stwierdzam to przez te mankamentalne rajstopy u Briar i Apple. Do tego dojdzie też sukienka Blondie.




Jako iż nareszcie naprawiam PC-ta na blogu będą zachodzić zmiany. Na pierwszy ogień pójdzie regulamin ze względu na dodaniu kilku nowych rzeczy. Za niedługo też będziecie mogli z rodem FaceBooka oceniać notki. Na dole daje czwartą cześć WtW dla tych którym na YT nie chce się szukać:


 

Przypominam też że trwa rekrutacja na redaktorów. Chętni pisać na aleyrasan@hotmail.com

1 komentarz:

  1. Jest już magazyn EAH <3
    Szkoda, że do małych miasteczek jak moje nie sprowadzają </3

    OdpowiedzUsuń