Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 29 lutego 2016

Powitanie

Ekhem... Hejka!
Zacznę od początku i się przedstawię. Na imię mi Natalia, mam 16 lat, co oznacza, że chodzę do 1 LO. Mimo wszystko uwielbiam Ever After oraz inne bajki i bajeczki, przez co niektórzy mówią, że jestem dziecinna, ale olewam ich :D Mam dziwny tik dotykania czubka nosa palcem, zawsze jak się zastanawiam ;-;
Zapomniałam w sumie dodać, że jestem tutaj redaktorką na próbę. Tak, wiem, mój błąd. Mea culpa.
Z lalek posiadam Apple i Dextera Basic (chwalmy baśniową szkołę z 2014!), a moją ulubioną postacią jest Darling razem z Bunny i Helgą (córka Jasia zauroczyła mnie od samego początku *___*).
Mam nadzieję, że mnie polubicie i uda mi się zostać tutaj na stałe :)
Abarzurka

2 komentarze:

  1. Kiedyś zaglądałam na tego bloga, ale po jego przykrej śmierci... No nic, chociaż dosyć późno to zauważyłam, cieszę cię, że odzyskujecie dawną świetność. Życzę wam powodzenia, dużej ilości wpisów i oczywiście jak największej liczby obserwatorów.
    Wygląd mnie po prostu zachwycił. Naprawdę, powala na kolana. Gratuluję osobie, która pracowała nad wyglądem, bo jest wspaniały i można jedynie zazdrościć. ^^
    I witamy nową redaktorkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, cieszy mnie to że ktoś docenia moją pracę. Dziękuję też za miłe słowa :)

      Usuń