Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 3 marca 2016

Kolejne informacje o magzynie

Witam,

W tym poście podam wam jak na tacy kolejne informacje na temat naszego drogiego magazynu a mianowicie:

Na powyższym screenie mamy informacje kiedy wyjdzie kolejny magazyn. O dziwo kolejny wyjdzie za nie spełna 3 miesiące. Czyżby magazyn zaczął dobrze się sprzedawać w Polsce? Jeśli tak, to będziemy mieć kwartalnik. Bardzo się z tego ciesze bo magazyn przypodobał mi się, i chętnie go kupuje.

 
Tutaj mamy link gdzie możemy wykorzystać nasz kupon rabatowy. W mojej lokalizacji (Radom) nie zmienił sie tylko jeden sklep. Doszły tylko dwa nowe które odwiedzam zawsze, ale tam ceny są kolosalne więc raczej odpuszczę sobie wykorzystanie rabatu.


Kolejna sprawa to magazyny. Poczytam troszkę o prawach autorskich w magazynie. Z tego co wynika mogę sobie pozwolić na wstawienie na blog archiwalnych numerów. I teraz pytanie do was, czy bysie chcieli ? Wtedy jeśli się zgodzicie magazyny archiwalne będą w zakładce książki i tam będzie można je pobrać. Będą w formie pdf.

Kolejna sprawa to do Abarzurki. Tutaj na dole masz swoją sygnaturkę do postów. Mam nadzieję że Holly Ci się spodoba.


Kolejna sprawa też do redaktorek. Wenezio ze względu że masz egzamin gimnazjalny twoje dni na pisanie notek będą w soboty - niedzielę oraz w piątki jeśli chcesz.

Abarzurko, dla ciebie są poniedziałki , wtorki, środy i czwartki. Mam nadzieję że Ci terminy pasują.

Nadal poszukuję redaktorów ! Można się zgłaszać aleyrasan@hotmail.com .

18 komentarzy:

  1. Pomysł z magazynem bardzo fajny. Sama jestem nieco za stara na to, ale bardzo chętnie bym poczytała co takiego tam piszą. Sama niestety nie mam możliwości kupienia tego, bo moje miasto jest za małe. To się nazywa dyskryminacja... Sprzedawcy w kioskach i podrzędnych sklepikach z gazetami nawet nie wiedzą, że coś takiego istnieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci tak, u mnie w mojej mieścince (nie mówię o Radomiu) gazet było ok 15 sztuk w dwóch kioskach. Widzę że jesteś zainteresowana archiwalnymi, mam nadzieję że dużo osób też więc wstawienie ich na tego bloga nie będzie stratą czasu a komuś się spodoba.

      Usuń
    2. Na pewno bedzie to jakieś urozmaicenie ^^
      U mnie niestety nie ma, bo szukalam poprzedniego i obecnego magazynu. Zawsze słyszę, że im się nie opłaca, bo nikt nie kupi, albo był jeden egzemplasz na całe miasto. W sumie trochę się nie dziwie, bo u mnie nawet te popularne gazety dla dzieci i nastolatek są bardzo trudno dostępne. Wszędzie tylko magazyny o życiu gwiazd...

      Usuń
    3. Jeszcze pamietam, że jako małe dziecko ok 12 lat polowalam na jakiś magazyn o zwierzętach, bo sprowadzał go tylko jeden kiosk i zawsze w jednej sztuce. W chwili obecnej nic się nie zmieniło.

      Usuń
  2. Pomysł z magazynami jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie cieszę się że go popierasz. Mam nadzieję że dużo osób będzie na tak.

      Usuń
  3. Witam serdecznie i pozdrawiam redaktorki tego wspaniałego bloga. Mam nadzieję, że jeśli by Wam to nie przeszkadzało mogłabym podać linka do mojego nowego bloga. Nie jest on na tak wysokim poziomie jak ten, ale chciałabym pisać o mojej ulubionej serii Ever After High dla (chiociażby kilku) czytelników. Nie chcę zrobić Wam żadnej antyreklamy (nic w tej rzeczy), ale pragnę aby mój blog zyskał kilku odbiorców. Liczę na wyrozumiałość i przepraszam (jeśli sprawiłam niepotrzebny kłopot) http://ever-after-high-blog-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy polubownie wymienić się banerami z reklamą naszych blogów (Ja wstawiam na tego bloga twój baner, ty mojego na swój). Termin na ile wymiana i link z banerem proszę pod tym komentarzem. Ja zgadzam się maksymalnie na 2 tyg.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo, zgadzam się

      Usuń
    3. Tylko mała uwaga, jak zgłaszasz się na redaktora bloga to bynajmniej zaakceptuj zaproszenie i napisz ze dwie notki. I ostatni raz tak reklamujesz swojego bloga. Nastepnym razem Cię zbanuje. A i jak już chcesz się reklamowac u kogos piszesz na e-mail administratora o tym nie w komentarzu.

      Usuń
    4. Przepraszam, ale ta sytuacja jest naprawdę dośc skomplikowana (nie chciałam cię denerwować)

      Usuń
  4. http://ever-after-high-blog-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam do ciebie Alerya pytanie. Czy mogłabym umieścić na swoim blogu zdjęcia magazynu, które zrobiłaś. Oczywiście napisze, że pochodzą z tego bloga, bo niestety nie posiadam własnego egzemplarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, jak napiszesz że skąd masz to nie mam zastrzeżeń. Prosiłabym też linka do twojego bloga :)

      Usuń
    2. Aleyra, a co powiesz na partnerowanie? Mój blog: everafterhighblox.blogspot.com

      Usuń
    3. Dobrze, tylko poproszę baner. Ja wstawiam twój w widocznym miejscu ty mój. Max 2 tyg reklamy.

      Usuń
    4. Wyśle ci go na gmaila :)

      Usuń