Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 31 marca 2016

Zwycięski smok

Dziś notka krótka. Nie przedłużając. Dzis mamy oficialne wyniki na najlepszego smoka. Na dole filmik z rankingiem od miejsca 8 do 1.

[ Przepraszam ale filmiku nie wstawie bo na tablecie gorzej obsluguje sie bloggera ]

Wynik mnie nie dziwi. Jak widać wspanialosc Nevermore jest wieczna i nie ma lepszej smoczycy niż ona. Druga jest Darling a trzecia Apple. Czyli jednym słowy ustawione wsztstko po całości. Szkoda że mattel robi wszystko po swojej mysli bo fani też powinni mieć swoje zdanie bo w końcu oni dają mattelowi "zarobic" na tym. 

A wy co myślicie o wyniku glosowaniu?

Co do filmu DG, jutro wstawie pierwsza część. Ci co będą chcieli obejrzeć zapraszam Tutaj

Co do magazynów, to mam problem z "waga" pdf bo po utworzeniu wychodzi jakies 0.5 gb . Ale jak tylko rozwiąże ten problem dam znać w notce.

Na dole pierwsza część Smoczych igrzysk




7 komentarzy:

  1. Aleyra jak zawsze przybywa z pomocą i wrzuca filmy. Dla fanów nieposiadających Nickelodeon jesteś niczym Darling xd
    Może zmniejszenie formatu pomoże? Tak aby były czytelne, ale nie przesadnie duże ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam przy tym już kombinuje. Mam nadzieję że za niedługo ujrza moje wypociny światło dzienne.

      Usuń
    2. :) dziś?

      Usuń
    3. Ale co, magazyny czy filmy ?

      Usuń
  2. Super! Nareszcie po polsku, mimo, że oglądałam po angielsku to postanowiłam obejrzeć... Czekam z niecierpliwością na część 2 ale wiem ile trzeba się natrudzić aby wrzucić film na youtuba... Co do bloga trafiłam na niego wcześniej ale nic się nie działo a teraz odżył! Super newsy! Dziękuje za ten trud, który wkładacie aby blog tak znakomicie wyhlądał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje że doceniasz moją pracę i redaktorek. Jest nam z tego powodu bardzo miło. Co do wrzucania na YT, to tak powoli idzie bo mam bardzo słabe łączę na wsi albo nie ma go przez kilka dni :<

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi :) Poczekam ;)

      Usuń