Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 22 marca 2016

Ubierankowo że hej !

Jako że nie ma zbytnio o czym pisać, dzisiaj notka ubierankowa. Mam nadzieję że was nie zanudzę.

Na pierwszy odstrzał idzie ubieranka z Alkiem. Pierwszy raz w życiu gram w ubierankę gdzie ubiera się chłopaka. Na początku wspomnę że ubieranka nawiązuje do serii Carnival Date. Mimo bogatej garderoby , średnio podobały mi się ciuchy. Może były tam jakieś perełki, ale niewielkie. Najbardziej podobały mi się bluzki, na drugim miejscu kurtki. 
Ubieranka mi się podobała więc ocena 9/10
 
Jako iż do EW jeszcze daleka droga już starSue wypuściło jedną ubierankę nawiązującą do tej serii. Jest ona z Briar. Szczerze to średnio mi się podoba. Mimo że coś wymajstrowałam, to kolorystyka mi się okropnie nie podoba. Dużo rzeczy się powtarza, może z 2 są nowe.
Ubierankę oceniam na 6/10




Plusy ubieranek postaci nowych jest to że  SS nie ma  co powielać od starszych. Dlatego ta ubieranka przypadła mi do gustu.  Jest dużo nowosci, w każdym dziale znalazłam cos dla siebie. Na screenie moja stylizacja wraz z ulubioną zakładką. 
Ubierankę oceniam na 10/10

https://lh3.googleusercontent.com/-U8cLis5EFIs/VvFdKrrBQlI/AAAAAAAAKeY/1zXq1YVoFOw/w426-h687/Ever-After-High-Evil-Raven-Queen-Game-22032016.png 

A tak wygląda zapowiedz os SS. Widzę że bardzo się postarali z odzwierciedleniem naszej Raven. Zadowoleni z niej będą na pewno fani postaci jak i lubujacy się w mrocznych rzeczach. Pozostaje tylko czekać.



2 komentarze:

  1. SS robi coraz gorsze ubieranki. Jedynie Helga wyszła jako tako. Najgorszym minusem jest brak innych dodatków... Oby Raven im wyszła, chociaż przeczytam, że tylko ten przedstawiony strój będzie ładny. Reszta to będą powielone stroje lub jakies byle kiecki.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja szczerze to myślałam że to zła królową

    OdpowiedzUsuń