Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 20 marca 2016

Blondie z BB + Ubieranka Apple DG

Na samym początku przepraszam za brak notek, ale skanowanie magazynów i uczenie się do matury mnie przerasta. Więc nie rozciągając się, w notce pokażę wam Blondie z BB.

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1044640_821170421348164_1229172677552937356_n.jpg?oh=be6a470467df50e9b06e2320ef4d1876&oe=57919F1D 

Obok mamy też Duchess, ale o niej już pisałam. Co do samej Złotowłosej, to wygląda średnio na jeża. Na pierwszy rzut oka widzimy że ma zakoszoną ozdobę na głowie od Darling. Dalej mamy złoty naszyjnik Apple... który bardzo wyróżnia się a wręcz prawie gryzie się z kreacją. Dalej mamy sukienkę. Jest ona bardzo nijaka, wręcz przeciętna. Te złote paski troszkę mi nie odpowiadają. Dalej mamy buty które podbiły moje serce <3 albo="" bardzo="" but="" by="" chc="" ciemniejszy="" co="" do="" e="" g="" i="" lepiej="" lub="" m="" makija="" mo="" na="" nbsp="" nie="" niebieski="" o="" ocen="" oty="" p="" profilu="" si="" sprecyzowa="" szkoda="" takie="" tedy="" twarzy="" ty.="" ty="" u="" w="" z="" za="" zdj="" zlewa.="" zrobiono="">
Lalkę oceniam 6/10




Tutaj na górze mamy screen z ubieranki Apple DG. Jest to moim zdaniem najbardziej robiona na byle jak ubieranka z DG od SS. Wszystkie elementy oprócz cudnych fryzur są wzięte z innych ubieranek. Każdy strój buty to znane nam rzeczy. Jedynie fryzury i makijaż ratują tą tragedie. Ubierankę oceniam na 2/10 mimo tych ślicznych i fajnych fryzur które bardzo przypadły mi do gustu. Na dole link do tego nieszczęścia.



Dla tych co nie mogą doczekać się skanów magazynów. Tutaj macie link do mojego MediaFire. Tam pokażą się pliki do pobrania i plakaty z magazynów. Jako iż mam słabe łącze nie wiem kiedy wstawię je na bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz