Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 31 marca 2016

Lustrzany blog Daringa

Od niedawna można znaleźć w internecie Lustrzany blog Daringa. Niestety tylko w wersji angielskiej. Trochę szkoda, że jesteśmy tak w tyle, za krajami anglojęzycznymi. Nie przeciągając - przedstawiam wam amatorsko przetłumaczony przeze mnie pamiętnik. Teksty kursywą i w nawiasach to moje dopisku XD

Daring Charming (Syn Księcia z Bajki)
Historia rodzica: Każda bajka, gdzie Książę z Bajki przychodzi na ratunek.
Współlokator: Hopper Croakington II
Urodziny: 2 kwietnia
Przynależność: Royals ♔

O mnie:
♛ Najskrytsze pragnienie: Żyć pełnią życia jako singiel i czynienie heroicznych czynów. (Tak wiem, masło maślane).
♛ Magiczna umiejętność: Mam najbardziej czarujący uśmiech w całym Ever After! Mój uśmiech może sprawić, że dzień będzie lepszy.
♛ Sprawy sercowe: Tak, Apple jest słodka i jesteśmy sobie przeznaczeni, ale dlaczego inne dziewczyny w szkole mają nie zasługiwać na odrobinę uroku?
♛ Co mi działa na nerwy: Szybko się irytuję, ale kiedy zobaczę ładną twarz (np. swoją) szybko mi przechodzi.
♛ Ulubiony przedmiot w szkole: Teatr. Urodziłem się do bycia w centrum uwagi!
♛ Najmniej lubiany przedmiot: Poskramianie smoków. Jestem w tym najlepszy, ale jest to tak proste, że mnie nudzi.
♛ Najlepsi przyjaciele: Mój brat Dexter Charming i Hopper Croakington II

Można się stąd dowiedzieć niewielu nowych rzeczy. Większości i informacji można było się domyślić z serialu, ale jest to ich dobre podsumowanie. Nie spodziewałam się, że Daring interesuje się teatrem. A co do spraw sercowych - mamy pisemne potwierdzenie, że nasz książę jest kobieciarzem!

1 komentarz: