Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 6 kwietnia 2016

Receznja ubieranki + Cupid z BB

Witam,

Na początek leci recenzja ubieranki Bunny. 

[ LINK DO UBIERANKI ]

Po wielkiej katastrofie jaką poczęstował nas SS z ubieranka z SDCC Raven mamy lekką ale widoczną poprawę w ubierance z Banny. Tutaj miałam już w czym przebierać. Nawet miałam w tej ubierance kilka ulubieńców które zastosowałam w stylizacji u góry. Na górze też mamy zakładkę szafy która według mnie im najlepiej wyszła. Mogę dodać też że ubieranka panny Blanc jest z serii Carnival Date.
Samą ubierankę oceniam na 9/10


https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1935934_835584723240067_3870840870270726550_n.jpg?oh=385d7f70554c3c1345288d03a7f5de47&oe=57BF404F

W internetach ostatnio ukazała się lalka Cupid z serii Birthday Ball. Tak jak widać u góry na zdjęciu przy lalce się zbytnio nie postarali. Ciesze się że osunęli ten obciachowy ściągacz przy sukience który według mnie bardzo psuł kreację. Ale znowu nie podoba mi się wiązanie na górze sukienki które szpeci zamiast ściągacza. Zauważyć tez można że skrzydła ma z basica jak i mold twarzy.  Jedynymi nowymi rzeczami jakie tu są to cudna kokarda i buciki które tak jak u pozostałych lalek są imitacją tortu. Szkoda że lalka nie ma torebki, bo chętnie bym zobaczyła jak ona się prezentuje. Co do fryzury która wygląda jak teren dzikiego i swawolnego lasu deszczowego to można zauważyć że włosy nie są tak mocno pokręcone i krótkie jak w prototypie co dla mnie jest na  plus.
Lalkę ocenie na 9/10 bo widzę w niej potencjał mimo kilku niedociągnięć.


Na sam początek w tej sekcji informatycznej pragnę przedstawić wam 2 cześć Dragon Games


Kolejną cześć wrzucę za 2 tyg. a jak nie to po maturze wrzucę od razu dwie ostatnie. Proszę w tej kwestii o wyrozumiałość. Dodatkowo też mattel zarabia na moich filmikach i uznaje sobie prawa autorskie dlatego proszę o kulturę słowa pod nimi jak i nie spamowanie i pisanie rzeczy typu ,,ja wiem o..".

Jako iż zbliża się okres matur i testów gimnazjalnych ja i Wenezia mamy nawał nauki. Dlatego proszę Abarzurkę o pisanie notek. Mogą być nawet raz na tydzień byle by były.

Po maturach zajmę się bardziej blogiem. Na pewno przywita was nowy szablon, i uzupełnianie zakładek. No i oczywiście też kolejne części Dragon Games.

Wiec żegnam się z wami na 1,5 miesiąca a może i krócej . A może też i przed majem coś dla was napiszę...

1 komentarz:

  1. Lalka wygląda kiepsko osobiście nie podoba mi się. Super, że wstawiłaś drugą część DG! :)
    Co do ubieranki może być...

    OdpowiedzUsuń