Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 7 kwietnia 2016

Nowy odcinek!

Hej, hej!
Mam dla was nowy odcinek 4 już sezonu EAH~
Poniżej jest filmik po angielsku, ale jeśli chcecie go zobaczyć z dubbingem kliknijcie TU
Odcinek skoncentrowany jest na córce 12stej tańczącej księżniczki- Justine Dancer. Co do niej, to mam jak najbardziej pozytywne wrażenia. Polubiłam jej charakter, a do tego ma genialne włosy ♥ A do tego ma też świetnie zaanimowane ruchy, jej kroki wydają się takie lekkie. Przyjrzymy się też trochę Ramonie Badwolf- siostrze Cerise- która jest współlokatorką baletnicy. Odcinek na +, jeśli przypomnieć sobie te kilka odcinków o lesie-nie-wiadomo-czemu-święcie, to możemy mówić, że EAH powróciło na swoje dawne tory c:

Pisała dla Was:
ps. tak, mam za niecałe 2 tygodnie egzaminy
 tak, naszła mnie ochota na pisanie notki
tak, to jest ta motywacja, kiedy masz się uczyć

1 komentarz: