Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 22 kwietnia 2016

Farrah' jowa notka

Dzisiejsza totka będzie całkowicie poświęcona Farrah. Na początku leci odcinek z jej osobą.


Odcinek zaserwował nam dużo fajnych rzeczy a miedzy innymi prezentacja nowej postaci, kolejni zapomniani bohaterowie, i nowy wygląd Farrah. Zaczynając od charakteru postaci, podbił moje serce. Postać wykreowana jak na pierwszy odcinek o niej bardzo dobrze. Mogłabym rzecz profesjonalnie. Dowiadujemy się o niej całkiem dużo, a mianowicie kto jest jej najlepszą przyjaciółką, jakie ma podejście do swojego przeznaczenia. Kolejną rzeczą jest to że Dobra Wróżka dostała nowy strój ! Kreacja mnie po prostu oczarowała. Mam nadzieję że wyjdzie jej lalka w tym stroju. Może być nawet dla Walmart Edition. Co do fabuły całego odcinka to mogła by być bardziej kreatywniejsza.






Teraz czas na ubierankę. Co do samej ubieranki wyszła im całkiem znośnie. Mimo to kroje ciuchów nie porywają mnie tym bardziej kolorystyka. Ogólnie każda zakładka miała ciuch co mi się podobał. Co ciekawe ss dodał jedną nową fryzurę, która bardzo mi przypadła do gustu. Całość ubieranki oceniam na 7/10.


3 komentarze:

  1. Tyle czasu czekać na ubierankę i tak się zawieść. Większość ciuchów jest żywcem zerżnięta z "Dzwoneczka", który robi Disney. Co "Dzwoneczek" ma do Farrah? >_>
    ~YuuChaan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uznali że to wrozka i to wrozka i różnicy nie zrobi jak da się jej te same ciuchy. Gorsze zalamanie przezyjesz z ubieranką Meeshel :(

      Usuń
    2. Widziałam zapowiedź i nie wiem czy chcę to zobaczyć ;-;
      ~YuuChaan

      Usuń