Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 13 kwietnia 2016

Blondie Epic Winter

Ktoś już zakupił Blondie EW i wstawił zdjęcia! Muszę przyznać, że to moje rozczarowanie. Nie chodzi mi o to, że jest brzydka (chociaż mogłaby być ładniejsza), ale naprawdę spodziewałam się, że będzie podobna do tej na arcie i bardziej dopracowana! W rzeczywistości prezentuje się tak:

Po wielu bojach udało mi się znaleźć te zdjęcia w wersji do ściągnięcia ♥

Pudełko jest śliczne, przypomina kryształ lodu, co pasuje do serii. Problemem jest tylko flaga z napisem, że tu księżniczki mają moc. Za bardzo to wszędzie pchają, ale reszta jest jak najbardziej na +. Sama lalka podoba mi się już mniej. Buty wraz z torebką są jednokolorowe. Jednokolorowe! Wiem, że tak było od samego początku, ale naprawdę nie mogę tego zdzierżyć! Jej płaszczyk na arcie wygląda dziewczęco i elegancko, a tutaj jest cóż.... Klapnięty. I jeszcze ta straszna żółć. Prawie wszędzie był to przyjemny pastel, co tutaj zmieniło się kurczaczka. To samo stało się z włosami dziewczyny. Żółty, żółty i jeszcze raz żółty. Żaden tam blond, chyba że po złym rozjaśnianiu. Na dodatek nie widać dobrze uszek przy kapturze, co działa dalej na niekorzyść. Za dużo jak dla mnie futerka, za mało tego białego materiału, który tak dobrze widać na arcie. 

Z tyłu jest krótka historyjka przybliżająca nam fabułę EW oraz co Blondie w ogóle tam robi. 


Tragedią jest też brak stojaka. Tak, wiem, ta jakość powala na kolana....


Właśnie coś zauważyłam. Po chwili przyglądania się ogarnęłam dlaczego nie widać uszek. Bo ich wcale nie ma! Tak wiem, do spostrzegawczych nie należę XD


Poza tym przyjrzyjcie się jej twarzy. Widzicie tutaj coś podejrzanego? Jeżeli tak, gratuluję, jeżeli nie, już śpieszę z wyjaśnieniem. Jej oczy są krzywo namalowane. Jedno jest większe od drugiego i nie znajdują się na jednej wysokości. Mam tylko nadzieję, że to pojedyncza sztuka z takim problemem. 

Ogólnie lalka jest ładna, ale ma trochę problemów. Uznałabym ją raczej za wersję "próbną", a nie pełnowartościowy produkt, który można znaleźć na sklepowej półce. Jest lekko niedopracowana. Jednak każdy może mieć swoje zdanie i uważać zupełnie inaczej. Ode mnie Blondie dostaje takie 6/10

Zdjęcia pochodzą z bloga rayedelsol.com

Ps. Czekacie na wyniki konkursu? 


3 komentarze:

  1. Zgadzam się jej art jest przepiękny a lalka okropna!!!! Myślałam, że bardziej ją dopracują, a tu dają takie coś! I brak sweetaśnych uszek.... A ten błąd z oczami... Aż brak słów na to wszystko!
    Wiecie, że na fb eah dolls są zdjęcia promocyjne lalek z ep i Ciupid z (?nwm?xD)
    Moim zdaniem lalka 3,5/10
    Uważam, że za szybko chcą wprowadzić te lalki i przez to robią nieuważnie...
    Ja mam tylko 1 lalkę z eah (Raven Queen) z serii basic i uważam, że ta seria (basiców) najlepiej im wyszła.
    Ale się rozpisałam xxD

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz gorsze te lalki. Ma trochę za dużo furta, płaszcz dziwnie unosi się do góry. Jeszcze te nieszczęsne uszka. Dzięki nim Blondie była uroczo niedźwiadkowa, a teraz już taka nie jest. Co im szkodziło doszyć ten skrawek materiału? Mogli chociaż pomalować skarpetki na żółto, które wystają z butów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ona jednak ma skarpety?! Ja myślałam, że to buty są... i dziwiłam się, że ona na śnieg taka gołonożna chodzi, bo inne lalki mają rajstopy/spodnie, namalowane, ale są.

      Usuń