Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 17 lutego 2016

Ubieranka od SS + Rekrutacja

Witam,

Na początku samego posta informuje że cz. 4 WtW pojawi się ok soboty bo jutro nagrywam. Mam też " napis końcowy" dla Wenezi do notek który umieszczam poniżej.

 
(Jeśli chcesz Holly to mi napisz na e-mail)

Inerlinie natomiast od dzisiaj używamy taką jak na dole:

 

Ok. A teraz czas przedstawić zasady rekrutacji na redaktorkę. A mianowicie to musi spełniać ta osoba:

  1. Mieć czas na napisanie bynajmniej jednej notki na 9 dni. 
  2. Znać ortografię i interpunkcję albo umieć posługiwać się autokorektą w przeglądarce / wordzie.
  3. Mieć czas w MAJU, ze względu na to że piszę matury i na 99% nie pojawi się przez ten czas ani jedna notka ode mnie.
  4. Być na bierząco z informacjami z EAH.
  5. Znać źródła gdzie pojawiają się nowości ze świata EAH (np. na fanpage na FB , instagram, tumblry itp.);
  6. Odbierać maile! Bo często piszę do redaktorów.
  7. Być miłym i mieć dużo zapału do pisania.
Jeśli spełniasz powyższe kryteria i masz chęci to pisz do mnie na aleyrasan@hotmail.com . Z miejsca wyślę Ci zaproszenie i przyjmnę Cię na 3 tyg. staż. A jeśli się spiszesz zostaniesz redaktorem/ką na stałe aż do twojej rezygnacji ( Błagam tylko nie rezygnuj w maju).  Liczba miejsc to "4 stanowiska" ( czyli przyjmuje 4 pierwsze zgłoszone osoby).

 

 

 Czas na recenzje ubieranki. Dzisiaj recenzja Raven z DG. Dużo tu nie napiszę, bo jakością nie odchodzi od innych ubieranek od SS. Mogę powiedzieć że jakość "zbrojo-naszyjnika" nie zbyt mnie zachwyciła. Bardzo dla mnie jest niedopracowany, nie pasował do zadnego innego ciuszka a chciałam go bardzo użyć. O piosence w tle nie bedę sie wypowiadać bo nie słuchałam. Na screenie pokazana jest moja stylizacja oraz zakładka szafy która mi się najbardziej podobała. Najmniej z cuchów podobały mi się sukienki. W 70% były mi znane. Na dole link do ubieranki.


Następną ubieranką będzię Poppy z DG.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz