Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 2 lutego 2016

Ubieranki od starsue [ Edit ]

Jako iż mam dalsze problemy z komputerami nadal nie ma szablonu a notki są od czasu do czasu. Mam nadzieję że wreszcie się z tym uporam i dokończę to co miałam dokończyć. Nie przedłużając nagrałam 3 cześć WtW i wstawię ją jutro albo pojutrze. Ogólnie miałam ją wrzucić dzisiaj ale jakość Full HD robi swoje i plik przy rozmiarze 2,5 GB ciężko się wgrywa na YT. Wiec muszę go prze konwertować na mniejszy. Nagram też Dragon Games z angielskimi napisami. Nie będę tłumaczyć na polski bo polską wersję nagram na wiosnę z Nicka. Dodatkowo będziemy mieć na blogu nowo-starą redaktorkę Wenezie. Mam nadzieję że przyjmie zaproszenie na pisanie bloga i ją polubicie. Dobra teraz czas na notkę.



Na pierwszy odstrzał idzie ubieranka z Rosą. Tutaj spodobały mi się tylko sukienki. Przy spodniach i bluzkach widać pracę na odwal. Buty to samo. Cieszą mnie dodatkowe akcesoria, lecz brak mi przy nich kolczyków.






Tutaj mamy Cedar. Ubrałam ją na księżniczkę drewna olchowego czy podobnego gatunku. Co do samej ubieranki tak jak poprzednia jest z serii Birthday Ball. Co do rzeczy podobających mi się to tylko bluzki i spodnie. Sukienki w 3/4 są z poszczególnych serii takich jak Basic lub SU oraz SC. We włosach miałam co wybierać mimo że dużo fryzur jest mi znajomych. 




Proszę się nie zrażać do początku bo jest dla zmyły przed matellem. Należy przejść do 1:18 na filmiku .Na górze trzecia cześć. Przepraszam że w jakości fatalnej ale poprawię to później. Póki co musicie nacieszyć się tą . Z 4 częścią się bardziej postaram.

3 komentarze:

  1. Wow! Ten blog na nowo staje się fajny! Mam nadzieję że wkrótce będzie też 4 część nagrana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, WtW cz 3. Nie mogę się już doczekać następnej części <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki tobie teraz Polacy mogą obejrzeć dalsze części filmu. Wspaniała jesteś ;^;

    OdpowiedzUsuń