Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 21 stycznia 2016

Kiedy kolejny magazyn EAH ?

Witam,

Dzisiejsza notka będzie krótka. Jak wiadomo magazyn EAH dla Polski wychodzi tylko dwa razy w roku.  Mimo to od ostatniego numeru już trochę opłynęło. Zaglądając dzisiaj na stronę egmontu w zakładkę z magazynem znalazłam datę wydania kolejnego numeru.


Data wydania przypada na 26 lutego. Czyli nasz magazyn ukaże się za niecały miesiąc. Informacja bardzo mnie cieszy, na pewno numer nabędę i wstawię wam screena z konkursu. Ciekawe jakie lalki będą do wygrania w kolejnym numerze? Ja obstawiam że z WtW , a wy?


A teraz informacje parafialne. Cześć 3 z WtW wstawię ok wtorku środy a 4 część ok. środa czwartek. Mam nadzieję że się nie odwlecze jak z konkursem i wyglądem strony.

5 komentarzy:

  1. W końcu pojawi się magazyn <3
    Niestety nie kupię, bo mieszkam w takiej dziurze, że nie sprowadzają tego... Smutek...
    Będę czekać na zdjęcie konkursu. Bardzo chciałam wziąć udział w poprzednim, nawet napisałam wierszyk, ale zamiast "pl" w adresie dałam "com"... Sieroctwo tak bardzo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast miałam wziąć udział w pierwszym. Narysowalam Duchess ale już wysłać mi się nie chciało. Lenistwo tak bardzo :(

      Usuń
  2. Aleyra mogłabyś nagrać DG Bandicamem i wstawić na bloga? Bardzo proszę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie koniecznie bandicamem. Jest dużo alternatyw, ale film na pewno nagram o to się nie martw :)

      Usuń
    2. Jeszcze na WtW czekam z niecierpliwością <3

      Usuń