Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 2 stycznia 2016

Ubieranki od StarSue

W dzisiejszym poście pzedstawie wam stare jak i nowe oraz zapowiedz ubieranek. 


Zacznijmy od dawno dawno temu dodanej Darling. Cała ubieranka dla mnie jest robiona na odwal. Dużo ubrań jest nam znanych nie mówiąc już o fryzurach. Jedyną rzeczą jaką mi się podobała to sukienki, ale też bym do tego miała małe ale. Na dole link do ubieranki.


Kolejną ubieranką jest nasza nastoletnia Zła Królowa. Tutaj ubieranka wykonana jest lepiej. Bardzo spodobały mi się spódnice i spodnie. Z dodatkowych dodatków mamy kokardę którą użyłam na screena pokazowego. 


I na końcu ubieranka która wyszła niedawno. Jest ona poświęcona naszej leśnej wróżce. Moim zdaniem w tej ubierance najbardziej się postarali. Większość spódnic i spodni jest ślicznie wykonane. Bluzki też coś w sobie mają. Najmniej spodobały mi się włosy, istna tragedia. Dużym plusem i pozytywnym jest to że mamy kilka fajnych dodatków np. okulary , spinkę. 


I mały screen z nadchodzącej ubieranki. Jak widać będzie nią Deerla. Póki co podoba mi się tylko pasek i wyraz twarzy. Nie wiadomo kiedy ukaże się ubieranka.

1 komentarz:

  1. Widzę, że przyszła pora na mały "remont". Trzymam kciuki ^^

    OdpowiedzUsuń