Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 10 stycznia 2016

Angielski zwiastun DG + Ubieranka Deerla

Tak jak w tytule. Na początku zajmę się krótkim opisem zwiastunu. Teledysk do piosenki pokażę w następnym poście od razu też przetłumaczę piosenkę. 


Po obejrzeniu owego zwiastunu można stwierdzić że:
* Same igrzyska bardziej wyglądają jak pokaz psów;
* Blondie powraca;
* Większość postaci będzie inaczej ubrana i pasująca do tematyki filmu;
* Film będzie przepełniony humorem, porównując go do zwiastunu Epic Winter który bardziej skupia się na dramacie rodziny Crystal.
Ogólnie rzecz biorąc bardzo spodobał mi się zwiastun. Jest na pewno bardzo klimatyczny, ukazuje dużo fajnych wątków które bardziej zachęcają do obejrzenia. Jednym słowem czekam na polski zwiastun i na premierę filmu.


Kolejną rzeczą jest ubieranka z Deerlą.


No i screen z ubieranki. Znowu wszystko ocieka pomarańczem. Ale ja lubię owy kolor i mi on nie przeszkadza a wręcz podoba. Jak widać na górze , Deerla w ubierance ma zrobioną dodatkową biżuterie. Oprócz tego mamy też nowe fryzury (bynajmniej ich nie widziałam), ciuszki są mi znane. Dużo z nich mi przypadło do gustu. Najmniej w ubierance podobały mi się sukienki.


A w zapowiedzi od SS mamy Harelow



Jako iż prześladuje mnie od tygodnia pech ( zlikwidowali mi kierunek studiów i jak chciałam brać udział w konkursie to nie mogłam wysłać nawet odpowiedzi) muszę troszkę przeciągnąć zapytanie o udostępnienie kodów do gier bo mogę w odpowiedzi otrzymać odmowę a tego nie chcę. Tak więc w następnej notce albo za dwie dowiecie się jakie gry będą brać udział w konkursie i jakie będzie zadanie. 

3 komentarze:

  1. Cy będziesz może zgrywać i dodawać WtW? Jesteś chyba ostatnią nadzieją polaków na oglądniecie tego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się. Ale, żeby w całym internecie nie było 40 minut filmu?!

      Usuń
    2. Jak tylko kupie nagrywarke i adapter do rozszyfrowania zakodowanego strumienia z dekoderow. To jakies 350zl. albo i wiecej bo może sie okazac ze jeszcze kable trzeba dokupic. Ale mogę was poinformowac ze mamy juz dostepny netflix w Polsce.

      Usuń