Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 28 maja 2015

Ubieranki + WtW wersja odcinkowa

Wiem, zę znowu długo nie pisałam, ale nie miałam czasu, wiecie nauka, koniec roku, podciąganie ocen, kartkówki, sprawdziany z całego roku i to jest bardzo męczące. Szósta klasa, prawie gimnazjum to nie jest proste...

Przejdę więc do ubieranke. SS zaszczyciło nas kolejnymi ubierankami EAH:

Faybelle Thorn i Briar Beauty SU.




Po lewej zdjęcia z profilu SS, a po prawej moje propozycje:



  










Wybór jest duży można eksperymentować, więc jestem zadowolona :)


Briar



Podoba mi się, że w koncu zrobili kolejną jej ubierankę, ale szkoda, że 
nie mozna zmienic jej koloru pasemek. Pozatym wszystko super.

+

Odcinkowe wersje WtW!


Kitty wygląda wspaniale, ale jej sukienka nie jest taka jak lalki. Ogółem patrząc
to rzadnej nie przypomina. moim zdaniem wyszło to na lepsze. Poza jest taka
w jej stylu, takim kocim... Kocie uszy są piękne i ogon w tej serii to chyba
największy plus tej postaci. Fryzura tez zmieniona i też na lepsze, bo ta pasemka lepiej się prezentuje.
Apple wygląda jak klaun :D Naprawdę takie mam wrażenie. Pasemka prezentują się
królewsko, ale ta kokarda ma kolosalne wymiary. Jakby uciekła z cyrku o czym mogą
też świadczyć jej buty w taki sposób pomalowane. Uroku dodaje jej to plastikowe coś na sukienkce.
Maddie  ma chyba pozę najbardziej pasującą do Krainy Czarów, taka zakręcaśna. Pozatym zrobili jej większe loki, i zmienili kolor rajstop, które w tej postaci lepiej się prezentują. Sukienka ładnie 
odwzorowana i znowu dodane plastikowe coś. Lizzie najbardziej przypomina swoją lalkę i w tej 
wersji prezentuje się nadzwyczaj pięknie. Raven jest postacia, która raczej ubiera się ciemno,
a tutaj mamy odmianę. oza dziewczyny jest troszeczkę dziwnai nie za bardzo do niej pasuje.
Briar jako moja ulubiona postać wyszła ty fantastycznie. Fryzurka niczego sobie, jak i 
cała reszta, no może oprócz butów, które sa tutaj od czapy.
W tle widzimy zakręcone zegary i szfki w kształcie symboli z kart, a to oznacza, że
mamy zapowiedz Wonderland High i co niesie z sobą... Nowe postacie!
Czekam na córkę  Białej króloweji Gąsienicy.

Małe ogłoszenie: niedługo będę mieć ksiązkę Kraina Czarów
i jeśli chcecie mogę zrobić zakładkę gdzie będa streszczenia każdego rozdziału.
Decyzja należy do was.

Co sądzicie o ubierankach i WtW?

~Lizzie Angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz