Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 8 maja 2015

Przez las

Dzisiaj EAH opublikowało nowy odcinekm serialu
o tytule "Przez las". Zapraszam do oglądania  :)

Polska wersja




Angielska wersja:


Jeśli będzie można dodać odcinek na bloggera to post zostanie edytowany.

Odcinek bardzo mi się spodobał, szkoda tylko, że dużo 
się nie dowiadujemy z niego. Fay jesteś The Best jeśli
chodzi o twoje zachowanie. Cupid i jej strach przed
lasem :) Czekam na kolejny odcienk ze Świętem
i randką Dexa i Raven.

Co myślicie o odcinku?

~Lizzie Angel

2 komentarze:

  1. Faybelle jest świetna! Trochę mi było jej żal, jak nie została zaproszona, ale bardzo spodobał mi się sposób, w jaki sobie z tym poradziła :D A dziewczyny wyglądają świetnie w strojach z linii Through the Woods! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fayblelle jest spaniała! smutno mi jej bo nikt jom nie zapraszam na żadne imprezy ;( też zrobiłam bym coś takiego gdyby mie nie zaporsiły ps:Faybelle jest idealna wspaniała jest!

    OdpowiedzUsuń