Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 12 maja 2015

Nowa lalka Briar!

Tak moi kochani Mattel zaszczycił nas kolejna lalką dziewczyny, a 
mowa o serii... Way to Wonderland!!!
Tak, jestem ciekawa dlaczego ona tam się znajduje hmmm...
Być może jest to przyczyną tego, że to ona wrzuciła Księge Legend
do studnii. Dosyć, do konkretu oto lalka:


Możliwe, że niektórzy mieli juz okazje ją zobaczyći ja też, ale
byłam trochę potrzepaną bloggerką. W niedziele była Komunia brata,
a wczoraj majówka, tata kupił quada...  Dosyć Ola!!!

Lalka mi się podoba. Sukienka wmotyle i róże z motywem karcianym <3
Jest bardzo miłą odmianą po ostatniej z Święta Baśniowiosny... Mroczna Briar O.O
Fryzurka też jak najbardziej, a jej art <3 <3 <3 Kofffam <3
Bardzo bym chciała mieć ją w swojej kolekcji.


Co sądzicie o lalce?

~Lizzie Angel

2 komentarze:

  1. Według mnie ta lalka jest wspaniała! Szkoda, że mam już Briar. (Usilnie trzymam się zasady: Nie kupuj jednej lalki II raz) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 minuty temu Buahahhha.

    OdpowiedzUsuń