Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 7 maja 2015

Ubieranka Maddie Mirror Beach

Hey.
Mam przyjemność oznajmić was o niezapowiadanej (nie wiem czemu :/) ubierance Maddie z serii Mirror Beach.
~~~~~
Oto,jak ja ubrałam dziewczynę :D
~~~~~
(Screeny robiłam ja,bardzo proszę o niekopiowanie.)
~~~~~
Gierka,jak gierka. Przy tej ubierance został wprowadzony nowy styl ubierania,chociaż odnoszę wrażenie,że niektóre gry z Monster High też tak miały XD Wracając do Maddie,większość ubrań,butów i akcesorii niestety się powtarza. Szkoda,że było tak mało nowych ubrań :(
Jeżeli chcecie ubrać Maddie,to tutaj podaję wam link.
~~~~~
Podoba wam się ubieranka Maddie?
Co o niej sądzicie?
~~~~~
 

1 komentarz: