Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 6 sierpnia 2014

Tapety zaczarowanego gaju...

Znalazłam kilka tapet na komputer z pięknym motywem zaczarowanego gaju z odcinka "Kapelustyczna impreza Madeline". Jedna rzecz mnie tylko w nich smuci, że nie zostały użyte w nich nie dawno ujawnione odcinkowe arty postaci z serii Hat-Tastic Party, ale i tak chciałabym pokazać wam je...





Najbardziej podoba mi się ta pierwsza od góry. Panuje na nim największa bajeczna atmosfera i najlepiej zostało ukazane piękno zaczarowanego gaju niż na pozostałych tapetach. Chociaż ostatnia (czwarta) tapeta zasługuje na moje wyróżnienie też jest bardzo ładna.

No i jeszcze tak przy okazji, ale tak całkiem przy okazji jak już jesteśmy w temacie Hat-Tastic Party to pokażę wam art Madeline H-TP w całej okazałości.
W skrócie mogę jeszcze tylko dodać, że art bardzo mi się podoba nawet jest ładniejszy od serii Basic *.*

Co myślicie o tych tapetach ?
zdjęcia pochodzą z Teatime with Maddie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz