Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 24 sierpnia 2014

Rysunkowe arty nowych postaci...

W tym poście może trochę odejdę od filmów odcinków gadżetów i tak dalej, a tym razem zajmę się wspomnianymi postaciami, które zostały wspomniane tylko i wyłącznie w "Księdze Legend". Arty są niestety stylem rysunkowym, ale mam nadzieję, że nie będzie to miało dla was zbyt dużego znaczenia. Postacie sa dwie, a nazywają się Gus i Helga Crubm. Na razie nie ma jeszcze książki, a wstyd się przyznać to mam ją w planach kupić na początku września. To może przejdę do zdjęć...



Bardziej mi się podoba Helga choć uważam, że to imię w ogóle do niej nie pasuje. Z tego co mi  wiadomo nie są oni rodzeństwem to należą do tej samej rodziny. No i tak jak patrzę na Helgę to przypomina mi odrobinkę Duchess Swam, a Gus przypomina mi Jacksona z Monster High. Wiem jeszcze, że oboje należą do tej samej bajki do "Jasia i Małgosi" 

Co myślicie o nowych postaciach ?

1 komentarz:

  1. Oni nie są rodzeństwem tylko kuzynostwem - Małgosia ma syna Gusa a Jaś córkę Helgę;) Gdzieś czytałam że są oni posiadaczami księgi legend ( Strzegą jej przed innymi na prośbę dyr.Grimma który daje im w zamian cukierki) a oni sami mówią do siebie ,,kuzynko'' i ,,kuzynie''.Jak przystało na przyszłych Jasia i Małgosię uwielbiają słodycze i są słodcy , niewinni ( jak to dzieci z bajki) Tylk tyle wiem na ten temat, może wkrótce pojawią się odcinki z nimi :)

    OdpowiedzUsuń