Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 5 sierpnia 2014

Fotografie węgierskiego katalogu EAH

Niby po temacie posta nic takiego jednak jedną z tych grafik, którą chcę wam dzisiaj pokazać jest pewna niespodzianka, ale nie licznie na to, że na wstępie wyjawię ją. Niespodzianka to niespodzianka sami rozumiecie. Pierwsze dwa zdjęcia nie są za bardzo taką jakby to powiedzieć rewelacją, ale wam pokażę je tylko w celu wstępu do ostatniego zdjęcia.

  

Pierwsze zdjęcia nawet mi się podoba, ale tylko to logo mogłoby być odrobinkę przechylone w stronę Royalsów. Co do drugiej grafiki....hmmm żadna rewelacja logo w porządku uczennice też choćbym chciała niestety nie przetłumaczę wam co jest napisane na drugiej fotografii, bo niestety nie znam węgierskiego i chyba nie tylko ja. No teraz czas na moją zapowiedzianą niespodziankę teraz czas na trzecią ostatnią grafikę katalogu, a oto i ona...


Mamy po raz pierwszy przyjemność zobaczyć oficjalne arty Thronecoming nie dość, że prawie w całości to również i w pięknej jakości. Najbardziej podoba mi się tutaj art Apple. Jest taki charakterystyczny ponieważ jako jedyny nie ma takich falbanek jej sukienka. Wygląda ona po prostu tak królewsko jak powinna, ale dodałabym jeszcze jedną rzecz tak dla ozdoby....piękną, złotą koronę. Wtedy wyglądałaby naprawdę jak przyszła królowa. Na drugim miejscu u mnie jest C.A cupid. Ma ona ode mnie duży plus za falbanki ponieważ na arcie cupidynki zostały one pokazane z jak najlepszej strony. Jej skrzydła również zasługują na moją pochwałę. Na trzecim miejscu siedzi Blondie, a to dzięki jej ślicznie dopracowanej fryzurze. Jest ona nie powtarzalna i dużo różni się od pozostałych fryzur, a na czwartym miejscu nieszczęsna Raven choć jej art jest ładny to nie przypadł mi do gustu.

Co myślicie o artach Thronecoming ?

2 komentarze:

  1. Logo bardziej w stronę Royalsów?
    Jak by to wyglądało, co? : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie wiem to tylko moja chora wyobraźnia płata mi figle xD

      Usuń