Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Nowe ubrania !

Może jako pierwszy post mojego nadrabiania jest nowinka mająca kilka dni, a dokładniej to 4 na szczęście nie było mnie tylko kilka dni więc bez problemu poradzę sobie z tym, a poza tym jeśli mnie kalendarz nie myli Jill wróciła z wyjazdu mam nadzieję, że mi troszeczkę pomoże. No może dość już o nadrabianiu przejdźmy może do nowinki. W sklepach (oczywiście za granicą) pojawiły sie nowe ubrania z Ever After High jak na nie patrzę to uważam, że to są najładniejsze ubranka z tych wszystkich, których widzieliśmy wcześniej. To może przejdę do zdjęć...




Pokazałam wam na razie bluzki, ale to jeszcze nie koniec ponieważ zostały mi jeszcze jedne spodenki, ale to za chwilę teraz czas na moją opinię. Najbardziej podoba mi się ta pierwsza i druga choć trzecia też jest całkiem fajna. Podoba mi się, że dla odmiany oprócz Apple i Raven dorzucili jeszcze Madeline i Briar, ale nie ukrywam, że z niecierpliwością czekam na może z Lizzie, albo może Kitty ? No to przejdę do wcześniej zapowiedzianych spodenek...

Z góry chcę juz wam powiedzieć, że mi się nie podobają. Ja bym wolała, aby były było oddzielnie. Np. całe różowe z Apple lub całe fioletowe z Raven, a to wygląda eeee bardzo tak....dziwnie ! No cóż jeśli chcemy ubranka w Polsce musimy jeszcze niestety, ale poczekać cierpliwie. Chociaż spodziewam się, że wszystkie ubranka są przeznaczone dla młodszych fanek EAH, a o nas to zapomnieli czy co ?

Co myślicie o nowych ubrankach z EAH ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz