Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 24 sierpnia 2014

Back to Shool - 2 !

Kilka postów temu pisałam wam o nowych przyborach szkolnych, które pojawiły się już na polskich półkach. Pisałam, że byłam w Tesco (przyznaję się, że wzięłam sobie z tego kilka rzecz) i chciałabym teraz pokazać wam (zdjęcia promocyjne co prawda) przyborów, które widziałam. Na sam początek może zacznę od zeszytów szkolnych.

 
 

Najbardziej podoba mi się ten trzeci, ale dla malutkiej ciekawostki powiem, że ja sobie do szkoły kupiłam ten pierwsze z Apple, bo wiecie przecież, że to ją właśnie lubię najbardziej. No i ten trzeci tez sobie kupiłam. Jeden na język polski, a drugi na matematykę. Następnymi gadżetami są drobne przybory...


No trochę tego jest, ale nie będę przesadzać z rozpisywaniem się. Jakbym miała skomentować każdą rzecz pisałabym tego posta chyba ze trzy godziny nie szybciej. Ja z całego arsenału kupiłam sobie tylko zeszyty i na picie. Kredek już nie chciałam bo były za drogie (o wiele za drogie). co do tego plecaka...naprawdę widziałam go w Tesco, ale jednak go nie kupiłam, bo była niestety tylko jedna sztuka i co najgorsze felerna. Miała porysowaną rączkę. Na pewno ktoś w sklepie ja porysował. Mam tez doba wiadomość, że coraz więcej dzieci zaczęło zwracać uwagę na lalki Ever After High. Jak poszłam spojrzeć jakie są to stały i oglądały 4 dziewczynki. Aż się wzruszyłam jedna łezka mi poleciała >.<

Co myślicie o tych drobnych przyborach szkolnych ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz