Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 22 sierpnia 2014

Back to school !

(dla nie wiedzących..."Powrót do szkoły xD) Dałam taki temat ponieważ znalazłam w internecie kilka naprawdę przydatnych gadżetów do szkoły. Choć to niemożliwe to chciałabym po cichu by dzięki tym wspaniałym przyborom szkolnym szkoła będzie przyjemniejsza ;) To może będę pokazywać je po kolei wiem, że już wcześniej pokazywałam dużo plecaków więc postanowiłam tym razem je pominąć...


Pierwszym gadżetem jest worek na buty. Jest nawet fajny tylko troszkę jakby wam to powiedzieć...klasyczny. Lepszy by by z dużym logiem na środku, a jeszcze lepsze by było kolorowe, ale nie ma co narzekać jest co najważniejsze fajny ;)


Drugą rzeczą jest piórnik z zaopatrzeniem. To zdjęcie postanowiłam pokazać w większej okazałości żebyście mogli zobaczyć jak wyglądają mazaki i ołówki w stylu Ever After high. Następną rzeczą jest zestaw i to jedyny plecak jaki pokażę, bo jest na zdjęciu dołączymy.


Kolejny worek na buty i jak wygląda właśnie ten piórnik na zewnątrz. Nawet mi się całkiem podoba jak na razie to najładniejszy piórnik.


Dwie teczki. Bardziej podoba mi się ta od lewej z dużym logiem. Jest to coś innego niż standardowo Apple i Raven. Mogli by dać Madeline i Briar. Ładnie by to wyglądało. Przynajmniej tak myślę xD.

To na razie wszystkie przybory jakie chciałabym pokazać. Byłam dzisiaj w Tesco i widziałam o wiele więcej takich gadżetów, ale pech chciał, że nie wzięłam telefonu, ale następnym razem obiecuję, że wezmę >.<

Co myślicie o nowych przyborach szkolnych ?

1 komentarz: