Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Kolejne EAH-owe gadżety !

Nie wiem dlaczego ostatnio siedzę ciągle w gadżetach. Zauważyłam też również, że prawie na wszystkich moich źródłach zaczyna brakować nowinek i jak pochodziłam na innych blogach widzę, że nie tylko mi. Może przejdę do posta...gadżetami, które w tym poście chciałabym pokazać to:


  • bryloczek na klucze
  • podręczny zestaw do malowania
 Może zacznę od bryloczka na klucze.


Dla mnie to małe zaskoczenie. Myślałam, że pierwszy bryloczek jaki zobaczę, a wiedziałam, że zobaczę to z logo na środku, a nie postacie, ale to miłe zaskoczenie. Chciałabym tylko zobaczyć jeszcze taki z logo na środku. Myślę, że ładnie by wyglądał. Następny gadżet to podręczny zestaw do malowania:

 

Pierwsze zdjęcie to jak wygląda zamknięty, a drugie zdjęcie jak wygląda w środku. Szkoda, że są tylko cztery kolory i żaden nie pasuje do moich oczu xD No i mam też kilka słów do lusterka jest odrobinkę za malutkie, ale zestaw sam w sobie jest całkiem fajny.

Ciekawe jakie jeszcze gadżety uda mi się znaleźć. Jeśli znajdę coś interesującego natychmiast pisze posta na ten temat.

Co myślicie o tych "mini" gadżetach ?

1 komentarz: