Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 23 sierpnia 2014

Dzień zakochanych serc PL !!!

Dzisiaj o 16.25 na kanale nickelodeon został odtworzony odcinek znany jako 'True Hearts Day", ale w polskiej wersji odcinak nosi nazwę "Dzień zakochanych serc" Chciałabym również poinformować, że ponieważ na razie nie mamy swojego kanału (może kiedyś będzie xD) wzięłam ten odcinek z kanału bloga Ever After High Blog, a autorem jest Jabłkowy. Napisałam to w razie czego xD.


Jak wiecie "True Hearts Day" jest podzielony na trzy części, ale Jabłkowy wstawił odcinek w całości za co gratki ;) Dubling nawet nawet mi się podoba. Tak się bałam, że polską wersję opublikują dopiero na walentynki Uff na szczęście ;) No i oficjalnie odcinek podoba mi się bardziej z dub. niż napisami pomimo tego, że jakoś zdążam czytać.

Co myślicie o polskiej wersji "Dnia zakochanych serc" ?

9 komentarzy:

  1. Proszę o poprawienie "Jabłukowy" na "Jabłkowy"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to przeczyta, to pewnie poprawi :)

      Usuń
    2. sorka za literówkę >.<

      Usuń
    3. W drugim akapicie też jest "literówka". :P

      Usuń
    4. no tak nie zauważyłam >.<

      Usuń
  2. Nie chce mi się otworzyć, a szkoda bo byłam ciekawa tego dubbingu :)
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Jabłkowy", a nie "Jabułkowy"...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dubling czy dubbing? 😇

    OdpowiedzUsuń