Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 2 sierpnia 2016

Powitanie

Witam was bardzo serdecznie ^^
Ja jestem Ola i mam już 18 lat :) Zdaję sobie sprawę z tego, że jestem bardzo stara.
EAH interesuję się chyba od samego początku serialu, ale nie posiadam żadnych lalek.
Moimi ulubionymi postaciami są Maddie i Lizzie, jednakże bardzo lubię też Briar.
Poza wyżej wymienioną serią, kocham Pamiętniki Wampirów i Once Upon A Time.
Lubię także oglądać YT-berów, a moimi ulubionymi są Blowek, Kaiko i Sheo, bo jako
jedyni potrafią mnie rozśmieszyć :)

Mam nadzieję, że mnie polubicie i moje notki się wam spodobają <3
Jeżeli chcielibyście się dowiedzieć o mnie czegoś więcej, to możecie śmiało zadawać pytania 
w komentarzach.



5 komentarzy:

  1. Ja jestem starsza od Cb bo mam 20 xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy! Wcale nie jesteś taka stara xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Na kanale eah na yt jest pierwsze 10 min filmu EW och i to nowe intro Ashlyn w nim naj lepsza xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz jest? A nie powinno byc od 5 sierpnia?

      Usuń
    2. no premiera jutro :) ok 12 czasu Londynskiego ;

      Usuń