Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 7 listopada 2016

nowe lalki + pudełka

Ci co z niecierpliwością czekali na jakieś nowości wreszcie się doczekali. W dzisiejszym wpisie mam dla was sporo nowości. Może nie koniecznie pozytywnych...



Pamiętacie może dużą głowę Apple? Tak? To super i nie. Mianowicie chodzi o to na dole.

 

Tak, Ci co czekali na dużą Apple mogą się z nią pożegnać. Mattel postanowił skurczyć nasze księżniczki i wydać je jako małe dzieci. Ja pytam się po co? Większą popularnością cieszyły by się gigantki, ale jak ktoś lubi robić dziurę w budżecie swojej firmy to aż miło. Co do samych lalek, wydaje mi się że Maddie ma sukienkę z tej wersji gigantki. Jeśli było by to prawdą to wystarczy kupić dwa razy 17 cal'ową maddie i dać Apple korpus ciała i mamy dużą Apple. Chyba że kolor ciała by się różnił to w tedy lipa. 


 

Teraz oceńmy pudelka od Archery Club. Jak to pudelka po rebocie , pustka. Mimo to wzór w tle pudełka przypadł mi do gustu ze względu na pomarańcz. Motyw też jest ładnie zrobiony. Co do artów, one zawsze były dobre i widzę pozostają. Szkoda że nie lalki. Moim zdaniem najlepiej wyszedł art Bunny, najmniej korzystnie Ashlynn .


 

Ktoś powiedział Ci że jesteś sztywny? Nie przejmuj się, Daring jest jeszcze bardziej sztywniejszy. Tak, w imię serii strzeleckiej mattel wyda nam jeszcze Daringa. To miło, ale takiej sztywności to ja jeszcze nie widziałam. Rozumiem że seria buget powinna posiadać wszystkie postacie, ale Księcia można było na początek wydać chociaż z normalną artykulacją tak zdobył by więcej nabywców. Co do samego stroju, to srednio na jeża mi podchodzi. Tym bardzie że dół pochodzi od basicowej wersji stroju postaci.

 

Teraz czas na pudełko, tutaj nie mam co się wypowiadać. Typowe bugetowe pudełko. Co do artu, jest 100 razy lepszy niż ten z pudełka EW. Wreszcie Daring jakoś wygląda, bynajmniej tu. Tutaj twarz wygląda normalnie, dobrze dobrana mimika. Poza postaci na arcie też pasuje.

 

Miłą niespodzianką od Matella jest też pojawienie się Raven. Lalka z tej serii mimo że jest przesłodzona jak na Raven to prezentuje się dobrze. Boli mnie to że Mattel na siłę wszystko molduje co powoduje że lalka mimo ładności ma bijące po oczach mankamenty np. wmoldowany gorset i nogi. W lalce najbardziej podoba mi się fryzura, mimo że przypomina tą co miała Mal w Potępionych (?). Warto zauważyć też że lalka posiada funkcję.

 

Na powyższej ilustracji widać że naciskając z tyłu na przycisk młoda zla królowa może strzelać strzałami. Mnie osobiście taka funkcja nie zadowala, ale może młodszych tak.  

 

Na końcu pudełko, jak widać oprócz strzelania możemy zmienić w magiczny sposób, jak przy Ashlynn zmieniać sukienkę. Co do samego pudelka, jest cudowne, szkoda że lalka już mniej. Uwielbiam to tło, jak i odcień fioletu. Jest takie świeże, a całość dopełnia cudny art Raven. Art jest pięknie wykonany, panna Queen wygląda świetnie a ciuszek prezentuje się perfekcyjnie.   


4 komentarze:

  1. Mi bobasy się podobają, wyszły uroczo:). Kompletnie zapomniałam o tej dużej głowie!:D.
    Mister plastik, cóż... i tak prezentuje się lepiej niż w pudełku. W pudełku wyszedł jakoś takoś... dziwnie. Sztywnie, a jakby się trochę garbił?
    Raven ma bazukę!!!!:D. Tiaaa... Chwila, to to coś strzela, po naciśnięciu jej pleców? Czyli tego się nie będzie dało zdjąć z jej ręki?! Emm, akham. Bardzo dobrze, że można jej zdjąć ten płaszcz! Lepiej wygląda jako spódniczka. Czy tylko ja uważam, że jej wyraz twarzy wygląda jakby ktoś potraktował kota ze Shreka krzesłem elektrycznym?:). Ale już wiem, czemu ona nie wygląda jak ona! Ma inne rzęsy! A przynajmniej tusz:D.
    Za to wielki plusik za nowe arty. Nie są jakieś wybitne, ale są nowe! I oczywiście +100 za art Daringa:D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no rzeczywiste, nie zauważyłam że da się zrobić z jej kiecki pelerynę xD

      Usuń
  2. "Wreszcie Daring jakoś wygląda, bynajmniej tu." Bynajmniej wzmacnia przeczenie zawarte w wypowiedzi i nie należy stosować go jako synonimu do przynajmniej. Miej to, proszę, na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętajmy też że w różnych częściach polski te słowa są stosowane inaczej i rozumiane. Kiedyś już na ten temat się wypowiadałam :)

      Usuń