Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 21 marca 2014

BUTY!

A więc tak...W tym poście ujżycie prawdopodobnie buty nowych lalek.

Pierwsze to buty Lizzie:




Wydaje mi się, że to jest tylko forma a nie skończone obuwie. Mam nadzieję, że kolor będzie inny. Powinni również pomalować detale na nich. Ogólnie podobają mi się, a w szczególności karty, które są na przodzie i użyte zostały jako obcas.


Następne to buty Raven z Throne Coming:




Wszystko mi się tu podoba. Ćwieki, łańcuchy, pióra. To jest Raven! Kolor jest inny i pewnie niektórzy z was już je widzieli, ale na tym zdjęciu można się im lepiej przypatrzeć.

Kolejna para należy do Cerise LD:


  


Buty są ładne i proste. Swą prostotą jednak urzekają i odzwierciedlają Cerise. Bardzo podoba mi się to przednie wycięcie, które dodaje obuwiu trochę pazura.


Na koniec (najpewniej) buty Poppy:






Czy to nie przypomina wam butów, które nosiła Poppy w THD? Mi tak!
Mam nadzieje, że jednak zrobią coś z sznurówkami, bo nie wygląda to tak dobrze.

Co myślicie o butach? Podobają wam się?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz