Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 26 września 2015

Recenzja lalki Country



Tak jak w tytule. Wreszcie można nabyć lalkę Jester. Jest jak wiadomo córką Jokera z kard. Opowiada  się po stronie Royalsów, swój debiut miała w filmie Way To Wonderland. Tak wiec teraz czas na recenzje lalki.

 

Tak prezentuje sie cała lalka. Jak widać Courtly prezentuje się dobrze. Mimo to, jej strój różni się od tego z filmu. Ca ciuszkach powinno być więcej "ombre" np. na rajstopach. I tutaj znowu mamy niespodziankę, są namalowane. Jest to dla mnie minus, bo skoro basici mogą mieć uszyte rajstopy to czemu limitka ma być tak skrzywdzona. Kolejne co spodobało mi się w lalce to jej twarz. Jest bardzo przyjemna, ma cudny uśmiech i dobrze wykonany makijaż. Kolejną rzeczą która mi się podoba i rzuciła w oczy to włosy. Na prototypie miała bardziej " ulizane", tutaj wyglądają bardzo świeżo. 


Tutaj mamy widok na jej twarz. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to ozdoba na głowie. Moim zdaniem jest za bardzo czerwona. Moim zdaniem pomalowanie na niej tych serduszek na złoto oprawiło by to. Kolejną nie pasująca mi tu rzeczą są rękawy, odcinkowe były lekko pozwijane i takie by tu na pewno pasowały.


 

Teraz ocenimy jej pasek. Znowu ma ta rażącą czerwień, i tez myślę że pomalowanie jej tych wytłoczonych detali by to poprawiło. Strasznie podoba mi się jej złoty pasek-łańcuszek. Akcenty na sukience są niczego sobie.  

 

Teraz mamy tył naszej dziewczyny. Jak widać fioletowy kołnierz jest ekstremalnych rozmiarów, co daje jej trochę wyjątkowości . Dużo detali odstaje, dając efekt że coś się dzieje. Nie wspomniałam na początek o bransoletach emitujących rękawiczki, strasznie mi się podobają. 

Tak wiec podsumowując, lalka bardziej mi się spodobała niż jej prototyp. Nie zauważyłam zbytnich odchyleń od prototypu. Gdybym mogła to bym ja z chęcią nabyła. A co wy uważacie na temat lalki ? Nabylibyście ją ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz