Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 24 września 2015

Blog powraca

Tak jak w tytule. Blog powraca na nowo. Przepraszam czytelników za to że odebrałam go wam na tak długo. Mam nadzieję że jakoś to zrewanżuje

Odteraz blog posiada alias o adresie lustrzany-blog.esite.pl . Czyli od teraz można wejść na bloga poprzez stary adres lub ten nowy który będzie jako główny. 

Kolejna rzecz to redaktorki. W sumie zarejestrowanych jest nas 5 . A zajmuję się tylko ja. I teraz jeśli w ciągu 2 tygodni żadna nie napisze notatki na blogu , tak cała 4 wylatuje z ekipy. Drażni mnie to że na początku każdy się zgłasza a jak przychodzi do pisania do już rzadko co się pojawia. 

Kolejna sprawa to podstrony bloga. Wiem że wymagają remontu i to wielkiego. Mam nadzieję że to ogarnę. A efekty wkrótce zobaczycie. 

I ostatnia sprawa to ta że notki pojawiają się od jutra. Tak więc mam nadzieję że bloga odbuduje, i będzie spełniał wasze wymagania.Tak jak już wspomniałam, przeczytam każdą propozycje od was i rozwarze za pomocą waszych komentarzy lub ankiety .

2 komentarze:

  1. Ja muszę cię przeprosić, ale muszę zrezygnować z bycia redaktorką. Nie sądziłam, że tak wyjdzie, sorki. ~Lili

    OdpowiedzUsuń