Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 26 listopada 2015

nowe ubieranki od starsue


Jako iż dorwałam jakiś komputer napisze notkę. W notce zrecenzuje ubieranki od starsue.


Na pierwszy rzut idzie ubieranka z Cupid. Ubieranka nawiązuje do serii Heartstruc. Oprócz podstawowego ubrania nawiązującego do serii mamy też kilka innych które pozwalają nam na kreatywność. Mimo to że StarSue wróciło do starego stylu ubieranek tęskni mi się za starym stylem. Samą ubierankę oceniam na 8/10. Na dole link do ubieranki.

Drugaubieranka jest z Holly. Nawiązuje do serii SU. Mimo starannego odwzorowania ubranka z serii z kreatywnością innych dodatków jest już fatalnie. Najbardziej fatalne są tu włosy. A najlepiej podobają mi się dodatki które widać na górze screena. Na dole link do ubieranki.



Na górze mamy screen z zapowiedzi kolejnej ubiernki. Bedzie ona z Jokerką. Mam nadzieje że tło będzie mniej sieczące w oczy i ciuszki będą  ciekawe.

A wam podoba się powrót do starej wersji ubieranek ?

1 komentarz:

  1. Miło wiedzieć, że blog dalej istnieje:) Mi sie podoba, że wrócili do tej wersji. Najlepiej wyszła im Cupid.

    OdpowiedzUsuń