Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 7 listopada 2015

Nowa Książka


Witam. Jako iż mam problemy z komputerami i internetem notki jak widać się nie pojawiały. Nie mówię już o błędach z pisania na szybko. Błędy za niedługo poprawie. Mam w planach zrobić też konkurs i jakoś filmy zgrac z dekodera. 


W internecie krąży informacja o nowej książce lub bynajmniej o niej nie słyszałam. Screen poniżej pokazuje o czym będzie książka oraz widzimy że została wydana kilka dni temu.


Książka ma być nowelą o rodzicach naszych bajkowych bohaterów. Czyli będzie opowiadać o wydarzeniach które wydarzyły się przed naszymi bohaterami. Z tego co wynika z opisu głównym wątkiem będzie rywalizacja mamy Apple z mamą Raven. Dla mnie książka zapowiada się interesująco. Na pewno dowiemy się dużo ciekawych rzeczy o rodzicach a może i bohaterkach . ciekawi mnie tylko jedna rzecz. Data wydania. Skoro jest już wydana powinna być dostępna już do kupienia i okladka powinna nam być już dawno znana. Widocznie albo jest coś z datą albo słabo szukszukał. A i najważniejsze,  książka ma być wydana w 35 krajach. Mam nadzieję że zaniedlugo ujrzymy ją w Polsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz