Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 30 października 2015

Pudełko Holly z Dragon Games


Post na szybkiego bo mi się nie chce edytowac poprzedniego. 


Na górze mamy zdjęcie Holly z serii Dragon Games. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to myscene 'owe pudełko. Jest to pudełko typu otworzysz na siłe i potem do wyrzutku. Kolejną rzeczą jest to że nie mogę dopatrzec sie stojaka. Co do samej Holly, średnio mi się podoba. Mimo że jest dobrze wydetalizowana średnio mi jej wygląd podchodzi. Jedynie co mi się w niej podoba to fryzura.

Co sądzicie o Holly i jej pudełku ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz