Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 3 października 2015

Nowy odcinek + ubieranka Raven


Wczoraj ukazał się nowy odcinek. Na dole macie możliwość go obejrzeć .Niestety nie mogłam znaleźć po polsku .
 



 

Odcinek bardzo przyjemny. Widzimy że Cupid jest w kreacji z Heartstruck. Dowiadujemy się że uczulają ją kwiatki. Widzimy też Huntera ubranego w strój z Tricastleon. Głównym wątkiem odcinka jest jak to Raven powiedziała,, Choroba miłosna" która wszystkich opanowała przez Huntera. Odcinek uświadomić miał nas też że praca Cupidyny nie jest lekka i rozkoszna. Odcinek mi się bardzo podobał, był ciekawy nie nudzący. Na pewno lepszy od poprzedniego.



Teraz czas na recenzje ubieranki. StarSue wydała ubieranke Raven z Enchanted Picnic. Wiec przyjrzyjmy się jej.


 

Na pierwszym screenie widzimy zakładkę szafy z sukienkami. Jest to dla mnie najlepiej wykonana zakładka. Widzimy też że na każdym ciuszku jest motyw kratki. Jest to dla mnie wkurzające, jak i mały wybór kolorystyczny. No ale cóż zrobic, takie uroki tej gry.


 Na tym screenie widzimy druga scenerie do wyboru. Mamy też ubraną prze zemnie Raven. Troszkę za słodkawo ale ja lubię róż. Moje ocena ubieranki to 8/10. Gdyby nie wymienione powyżej rzeczy to by była wyższa ocena.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz